bezradny

1. Data: 2000-03-26 08:03:39

Temat: bezradny
Od: b...@p...onet.pl (Tadeusz Szarek) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam problem, kończę budowę domu i teraz przyszedł czas na zajęcie się . Jest
nierówna, wiec musze ja jakoś wyrównać, jak? Później chciałbym zasiać trawę,
jak to się robi? Nie stać mnie na firmę. Proszę o pomoc.
Tadeusz

2. Data: 2000-03-26 15:58:02

Temat: Odp: bezradny
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz www.ogrodnik.pl - szukacz - Trawnik
Pawel Slomczynski

3. Data: 2000-03-31 08:17:52

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Szarek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Mam problem, kończę budowę domu i teraz przyszedł czas na zajęcie się .
Jest
> nierówna, wiec musze ja jakoś wyrównać, jak?

Z równaniem, trzeba się zastanowić. Może warto urozmaicić teren przez
deniwelacje.

Później chciałbym zasiać trawę,
> jak to się robi?

W dobrych sklepach, można otrzymać materiały drukowane na temat postępowania
z trawnikami. Pisał też o tym Sławek Siudziński.
Bliżej jednak jestem chyba Jerzego Kozłowskiego który proponował mniej
ceregieli z zakładaniem trawnika. To musi rosnąć!
Cos o trawnikach (dosyć obszernie) jest chyba na stronie "iglaka" ale nie
pamiętam adresu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2000-04-01 08:19:25

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dosc obszernie o trawnikach jest na stronie grupy: stare posty i caly
poradnik. Mozna tam tez znalezc adres iglaka.
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski