bo-cie-k(ocham)

1. Data: 2000-05-29 09:56:39

Temat: bo-cie-k(ocham)
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocham bociany...Czy ktoś z Grupowiczów wie,jak zaprosić bociana
w okolice swojego domku / oczywiście myśle o przyszłym roku , ale już
teraz się dowiaduję/.
W pobliżu jest taki słup elektryczny /betonowy/...Od razu uprzedzam,że nie
interesuje mnie Bocian Atlas.
Pozdrawiam
TB

2. Data: 2000-05-29 10:05:19

Temat: Re: bo-cie-k(ocham)
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Jesli slup jest uzywany (to znaczy z drutami w ktorych prad plynie) to
lepiej bockow tam nie zapraszaj. a jesli stary, nieuzywany, to popros
fachowcow, niech ci zaloza platforme. ale na bociany masz szanse, jesli
okolica jest odpowiednia. to znaczy musi byc w okolicy teren podmokly.
D.

3. Data: 2000-05-29 10:13:28

Temat: Odp: bo-cie-k(ocham)
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slup jest uzywany...
Bardzo blisko jest staw,nawet dwa...
Moze ktos ma namiary na takich fachowców?
Dzieki!
TB
Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...

4. Data: 2000-05-29 11:10:11

Od: "Anka Stonert" <N...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jest spełniony warunek 2 z listu Doroty , tzn beda mialy co jesc w
okolicy, to musisz sie zwrócic do swojego Rejonu Energetycznego, (tam gdzie
płacisz za prąd) i poopowiadac, ze ze 2 sezony bociany kręcily sie kolo
slupa, siadały na nim itd., ale sobie poszły, no i ze prosisz ich o
platformę, zeby była na przyszły sezon.
Oni to robia na ogół zimą. Był rok, ze chętnie takie sie za to brali, ale
ja czekam ze 2 lata, a mam używane gniazdo na u zywanym słupie.
Pozdrowienia Anka
Z adresu zwrotnego wyrzuć NOSPAM.
poprawny jest <s...@f...edu.pl>

Co po gradzie?
OGŁOSZENIE: PROJEKTOWANIE OGRODÓW
ja nie pytam, chciałam się tylko wyżalić...
Szczepienie wierzby
borowka wysoka (amerykanska)