ból klatki piersiowej - serce ??

1. Data: 2004-11-30 23:55:22

Temat: ból klatki piersiowej - serce ??
Od: "Adrian" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Temat medycyny jest mi calkowicie obcy.
Wiem ze zamiast kierowac tutaj pytanie powinienem leciec do lekarza - ale
musze poczekac z tym do poniedzialku.

Moze opisze co zaczeło mi jakiś czas temu dolegac ( 2 tygodnie )

Odczuwam dzwiny boł tak jakby skurcz, mocny ucisk w miejscu serca. Nie jest
to bardzo uciazliwe ale odczuwalne i napewno zaczyna mnie martwic.

Generalnie tym większy ucisk czym większy wdech powietrza.
Nie mam pojęcai co moze być tego przyczyną.
Nie dzieje sie to caly czas. Ale w osattnich dniach coraz czesciej.

Mam nadzieję że wy drodzy grupowicze bedziecie mieli jakies informacje w tym
temacie.

Dodam ze mam 19 lat i nigdy nie mialem większych problemów ze zdrowiem.

pozdr

Adrian

2. Data: 2004-12-01 10:25:32

Temat: Re: ból klatki piersiowej - serce ??
Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje Aspargin (około 5zł) i duzo relaksu. Oczywiście nie zaszkodzi
wizyta u specjalisty. Mi lekarz powiedział ze to jest na tle nerwowym.

3. Data: 2004-12-01 10:39:53

Od: "Adrian" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nerwowy to ja nie jestem ani nie prowadze nerwowego trybu zycia ale kto wie

ciekawe co lekarz powie
pozdr

Adrian

4. Data: 2004-12-01 21:21:08

Temat: Odp: ból klatki piersiowej - serce ??
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"nerwowy to ja nie jestem ani nie prowadze nerwowego trybu zycia ale kto
wie"

Może to byc spowodowane nerwami i ogólnym stresem którego moze sam nie
zauważasz, moze to byc nerwoból, ale moze tez byc to powazniejszy problem,
który musi byc skonsultowany ze specjalista.
Osobiscie poleciłbym masarz u dyplomowanego masarzysty i lekkie ustawienie
kręgów, bo te jak to nazywasz ucisk moze byc spowodowany uciskiem kregu na
krąg i odczuwalny promieniująco na okolice klatki piersiowej-pod warunkiem
ze posiadasz skrzywienie kregosłupa, ja mam i sam mam czasem cos takiego

5. Data: 2004-12-03 20:06:37

Od: "ela bedlińska" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli boli Cię przy głębszym oddechu to nie serce może to być nerwoból
zważając na twój młody wiek.Nie mniej jednak zgłoś się do lekarza i opowiedz
o swoich objawach pozdrawiam ELIA piguła
Użytkownik "Adrian" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym
> temacie.
>
> Dodam ze mam 19 lat i nigdy nie mialem większych problemów ze zdrowiem.

Jak spowodować gorączkę??:>
Meridia a Adipex
skutki radioterapii....???????? help
poszukuje poradnie immunologiczna na terenie gdanska
Ważne!! MUszę napisać wypracowanie i potrzebuje informacji na temat Wpływ środków dopingujących na organizm młodego człowieka