bolacy nadgarstek

1. Data: 2003-03-28 05:16:33

Temat: bolacy nadgarstek
Od: "shape" <a...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W poprzednie lato uszkodzilem sobie cos w nadgarstku i do tej pory nie moge
tego wyleczyc, konkretnie przy wyginaniu dloni w nadgarstku tak jak przy np
pompkach mam mocny klujacy bol z zewnetrznej jego strony, co to moze byc?
jak sie zabrac za wyleczenie tego? nie bylem z tym jeszcze u lekarza bo
myslalem ze mi przejdzie za jakis czas ale teraz zbliza sie znowu lato a tu
zadnej poprawy

2. Data: 2003-03-28 10:58:30

Temat: Odp: bolacy nadgarstek
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

to zwykła kontuzja, nadwyręzenie , ja to tez mialem od nierozgzania
nadgarstkow przed wyciskaniem na silowni, przez swoją glupote mialem pół
roku przerwy w cwiczeniach
nie nadwyrężaj go to samo przejdzie ,ale troche czasu sobie poczekasz.

3. Data: 2003-03-28 21:59:34

Temat: Re: bolacy nadgarstek
Od: "Fryderyk Engels" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

shape <a...@w...edu.pl> napisał(a):

> Witam
>
> W poprzednie lato uszkodzilem sobie cos w nadgarstku i do tej pory nie moge
> tego wyleczyc,

Mialem to samo od onanizowania sie. Jak tylko zaczalem sie onanizowac druga
reka to tez mnie zaczal bolec nadgarstek. Teraz sie nie onanizuje i czekam
na polucje. Nic mnie nie boli. Musiala to byc kara Boza.

4. Data: 2003-03-29 21:17:09

Od: "Wujek Dobra Rada" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialem to samo od onanizowania sie. Jak tylko zaczalem sie onanizowac druga
> reka to tez mnie zaczal bolec nadgarstek. Teraz sie nie onanizuje i czekam
> na polucje. Nic mnie nie boli. Musiala to byc kara Boza.

A ja co 200 razy zmieniam reke i nic mnie boli!;-)))

Troche OT
szczepienie na tezca
Przewód ślinianki
[alergia]Novo helisen- jakie efekty i skutki uboczne
Szczepionka gronkowcowa