brak zarostu

1. Data: 2002-02-27 12:07:56

Temat: brak zarostu
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No własnie mimo tego, że mam lat 27 mam prawie zupełny brak zarostu, nie
wiem czym jest to spowodowane. Jeżeli ktoś mogłby mi zasugerować przyczynę,
bądź do jakiego lekarza się udać bądź po prostu rozwiązanie tego w sumie
problemu.

Dzięki
Marek

2. Data: 2002-02-27 12:20:22

Temat: Re: brak zarostu
Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał
> [...]
przyczynę,
> bądź do jakiego lekarza się udać bądź po prostu rozwiązanie tego w sumie

Cześć. Wskazane jest zwrócenie się do endokrynologa, ściślej mówiąc
androloga w celu diagnostyki hormonalnej.
Pozdrawiam. Beata

3. Data: 2002-02-27 13:33:07

Temat: Odp: brak zarostu
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <b...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5iis0$elm$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Cześć. Wskazane jest zwrócenie się do endokrynologa, ściślej mówiąc
> androloga w celu diagnostyki hormonalnej.
> Pozdrawiam. Beata

Czy do tego typu lekarza potrzebne jest specjalne skierowanie?

4. Data: 2002-02-27 15:34:16

Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy do tego typu lekarza potrzebne jest specjalne skierowanie?

Tak, musisz najpierw odczekać swoje w kolejce do lekarza pierwszego
kontaktu... Reformy służby zdrowia nam się zachciało... co zmniejsza
dostępność do specjalistów. :-(
Pozdrawiam. Beata

5. Data: 2002-02-27 17:27:08

Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
A czy taki lekarz bylby w stanie usunac na dluzszy czas lub na stale zarost
z pewnych czesci
ciala?

--
| ===> Andrzej "silniczek" Mikolajczyk <======= |
| --> mailto:s...@b...pl - ICQ UIN: #15884186; GG:5523 <---- |

6. Data: 2002-02-27 19:14:54

Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy taki lekarz bylby w stanie usunac na dluzszy czas lub na stale
zarost
> z pewnych czesci ciala?

Sorry, ale lekarz to nie kosmetyczka. :-))))
Mężczyzno, jeśli przeszkadza Ci Twój zarost... to zawsze mozesz "zrobić się"
na dziewczynkę, biorąc estrogeny. :-)))
Kobiety z nadmiernym owłosieniem mogą z zalecenia lekarza przyjmować Diane
35 (lek hormonalny, antyandrogen), depilować się woskiem lub usuwać zbędne
owłosienie elektrokoagulacją.... ale żeby mężczyzna?....
Pozdrawiam. Beata

I tak zmieniliśmy temat braku zarostu na nadmiar zarostu. :-)))))

7. Data: 2002-02-28 07:29:58

Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 35 (lek hormonalny, antyandrogen), depilować się woskiem lub usuwać zbędne
> owłosienie elektrokoagulacją.... ale żeby mężczyzna?....
:)) No sory, niektorym przeszkadza broda a'la zztop pod pachami czy w
kroku.:)
Zartuje. :)) Az tak zle nie jest, ale ja nie lubie tak duzego zarostu. A
golic sie tam nie
moge zbyt czesto bo dostaje podraznien, a od tych podraznien wole juz
zarost. :)

--
| ===> Andrzej "silniczek" Mikolajczyk <======= |
| --> mailto:s...@b...pl - ICQ UIN: #15884186; GG:5523 <---- |