cd kamienie + robale w brzuchu

1. Data: 2003-02-04 19:58:07

Temat: cd kamienie + robale w brzuchu
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciąg dalszy wątku o kamieniach kałowych z dnia 03 01 2003.
Dzielmy się więc dalej wiedzą na temat oczyszczania jelita.
Oprócz tego, jak zbadać jakie robale żyją w człowieku i czy warto je stamtąd
wyganiać, czy też zostawić je w spokoju...

--
pzdr Grzegorz

2. Data: 2003-02-04 20:40:49

Temat: Re: cd kamienie + robale w brzuchu
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eurecus.com" <i...@e...com> napisał/a:

> [...]
> Oprócz tego, jak zbadać jakie robale żyją w człowieku i czy warto je
> stamtąd wyganiać, czy też zostawić je w spokoju...

Jeśli tak Cię to interesuje, to dlaczego nie weźmiesz jakiegoś podręcznika
-- można przejść się do biblioteki i w dziale biologia/medycyna odnaleźć
coś odnośnie parazytologii - ręczę, że będzie. Poza tym -- www.google.com -
- wpisz "human parasites" -- mi znalazło ok. 2,790 stron.

Tinue

3. Data: 2003-02-04 21:45:12

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie robale żyją w człowieku i czy warto je stamtąd
> wyganiać, czy też zostawić je w spokoju...

Zostaw je w spokoju - człowiek powinien żyć w zgodzi i harmonii z naturą,
przyrodą - czemu by nie pozwolić takiemu robaczkowi na zwiedzanie naszego
organizmu ?? ;-)))

pzdr
LN

4. Data: 2003-02-05 08:20:09

Temat: Odp: cd kamienie + robale w brzuchu
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
www.google.com -
> - wpisz "human parasites" -- mi znalazło ok. 2,790 stron.

No pewnie, że tak można, tylko po co wtedy grupy dyskusyjne. A może ta grupa
dotyczy tylko bóli głowy, zwłaszcza matek, których córki wyjeżdżają z
chłopakami pod namiot?
Chodziło mi bardziej o praktyczne doświadczenia na tym polu, ale ta łacińska
nazwa to już jest coś, dziękuję :-). Poszukam także pod nazwą pasożyty
ludzkie.
Przy okazji, czyż to nie jest interesujący temat?

--
pzdr Grzegorz

5. Data: 2003-02-05 08:50:00

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ludzkie.
> Przy okazji, czyż to nie jest interesujący temat?

No ale chyba nie liczysz na to że ktoś będzie Ci tu przepisywał podręcznik ?
Akurat to co CIę interesuje znajdzeisz właśnie tam - grupy są po to aby
dzielić się informacjami które ciężko jest odnaleźć albo do przedyskutowania
jakichś problemów - wysłuchania zdania innych - ale nie od wykładów z
parazytologii.
Tak mi isę wydaje - może się mylę...

Owszem robaczni są sehr interresant, ale przejżyj najpierw jakąś książeczką
na ich temat - zdobądź podstawy do dyskusji.

pzdr
LN

Cwiczenia fizyczne a jaskra
co to jest?