ciecie dereni?

1. Data: 2002-04-11 09:36:55

Temat: ciecie dereni?
Od: "Tomek Niemiec" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zagapilem sie z przycieciem dereni. Czy uwazacie,ze jeszcze mozna?
T.Niemiec

2. Data: 2002-04-11 11:39:23

Temat: Re: ciecie dereni?
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Niemiec" <t...@z...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam,
> Zagapilem sie z przycieciem dereni. Czy uwazacie,ze jeszcze mozna?
> T.Niemiec

A po co? Wprawdzie deren bardzo dobrze znosi ciecie ale z natury pieknie sam
sie ksztaltuje. Jesli jednak koniecznie chcesz sie odciac na dereniu, to
lepiej latem. Tyle mojej polkowej inteligencji. Zaraz odezwa sie lepsi
spece.

Irek, ktory juz przelicza przekwitle kwiaty na nalewke

3. Data: 2002-04-11 12:09:05

Temat: Odp: ciecie dereni?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> [...]

> lepiej latem.

> Irek, ktory juz przelicza przekwitle kwiaty na nalewke

Ale nalewka jest z jednego gatunku derenia (już się oblizuję), a są jeszcze
inne. Tnij, Tomku!

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-04-11 12:09:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie ksztaltuje. Jesli jednak koniecznie chcesz sie odciac na dereniu, to
> lepiej latem. Tyle mojej polkowej inteligencji. Zaraz odezwa sie lepsi

W czerwcu i od razu będziesz miał sadzonki zielne.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Ćwicz się w empatii. Staraj się zobaczyć rzeczy z punktu widzenia innych
ludzi."

5. Data: 2002-04-11 13:10:12

Od: "Tomek Niemiec" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki,
ciac powinienem bo mi zaslaniaja inne piekne roslinki.
A przepis na nalewke to chetnie wykorzystam, przydaje sie pozniej do
przywitania gosci.
pozdrawiam
Tomek Niemiec

6. Data: 2002-04-12 07:42:40

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciac powinienem bo mi zaslaniaja inne piekne roslinki.
> A przepis na nalewke to chetnie wykorzystam, przydaje sie pozniej do

Widzisz, Basiu, Tomek tez trunkowy a Ty zaraz myslisz, ze derenie tylko li
dla ozdoby hoduje.

Irek

Kłopoty z liliowcami i pierwiosnkami.
Grusza
Kora2
Gdzie kupic w okolicach Warszawie 'chwasty'?
leszczyna