cisnienie :/

11. Data: 2004-01-13 21:11:27

Temat: Re: cisnienie :/
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc mam 18/19 lat, 179 cm wzrostu i 57/58 kg wagi
> to tyle :) bo dzisiaj byl bilans zdrowia, w zwiazku z czym zmierzono
> mi tez cienienie (za nadgarstkiem).. i wyszlo 120/80 :((( czy to nie
> za duzo? ostatnio (2 mce temu) przed oddaniem krwi mialem ~120/80...
> a diety raczej nie zmienilem, alkoholu za duzo nie pije - srednio raz
> na miesiac. wiec od czego moze byc taki wzrost i czy to niebezpieczne?
> dodam, ze ostatnio zauwazylem u siebie niepokojące ciezkie bicie serca
> - np wczoraj przed snem tak jakby chcialo a nie moglo. pozdrawiam
Tez to dzis mialem:) Jakas to akcja ogolno szkolna czy co? heh Tak poza tym to
wysoka jestes :P

12. Data: 2004-01-13 21:59:10

Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

> Tez to dzis mialem:) Jakas to akcja ogolno szkolna czy co? heh Tak poza tym to
> wysoka jestes :P

eh moj zgubny nick :)
chcialem napisac w nawiasie 'facet', ale pomyslalm, ze wielokrotnie stosowana forma
czasu przeszlego wystarczy :P
a na pytanie K:
kawy nie pije :)
ale zmierze jutro, zobacze. moze wciaz rosne.. :)

13. Data: 2004-01-14 12:46:56

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kawy nie pije :)
> ale zmierze jutro, zobacze. moze wciaz rosne.. :)
Hheheheheh, dobre. Jak na kobiete to wyskoki wzrost, dla mezczyzny taki
sobie heh

14. Data: 2004-01-14 13:12:01

Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

hm caly watek mozna anulowac,. dzisiaj poszedlem raz jeszcze, 125/78, a wiec bardzo
ok. :)
no to koniec mojej hipohondrii :)

15. Data: 2004-01-15 09:47:24

Temat: Odp: cisnienie :/
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kakrysa <k...@w...pl usun to> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bu0uie$3oo$...@n...onet.pl...
> czesc mam 18/19 lat, 179 cm wzrostu i 57/58 kg wagi
> to tyle :) bo dzisiaj byl bilans zdrowia, w zwiazku z czym zmierzono mi
tez cienienie (za nadgarstkiem

jezeli mialas mierzone cisnienie tetnicze krwi na nadgarstku to pomiar ten
nie ma zadnego znaczenia. Cisnienie nalezy mierzyc na ramieniu.

Piotr Maksymowicz

Krew w kale ????
Re: roaccutane
Stawy szczękowo-skroniowe