coś dobrego dla chłopaka :)

1. Data: 2003-05-06 10:48:06

Temat: coś dobrego dla chłopaka :)
Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowa. Z kuchnia wcześniej nie miałam nic do czynienia, ale mam
zamiar sie wyrobić. Nie sądze żeby kuchnia była czymś strasznym dla kobiety,
więc postanowiłam w niej troszkę pokrólować. Na początek upiekłam murzynka
wedle przepisu mojej przyjaciółki. Teraz jednak mam ochotę upiec cos
wyjątkowego dla mojego chłopaka... Od razu napiszę że on nie lubi ciast
czekoladowych (a więc murzynek okazał się niewypałem :P ). Bardzo proszę o
nieskomplikowane przepisy na pyszne ciasta i ciasteczka. Muszę tez wspomnieć
że moja kuchenka jest nowa i jak sie okazuje wcale nie piecze dobrze... Tzn
często są zakalce i takie tam. To wkurzające bo jak mieliśmy w domu stary
piecyk to było super... No wiec proszę o taki przepis gdzie mozna
powiedziec, że wyrośnie na 100 procent. Wymagania mam straszne, wiem... ale
wiecie... chłopak tez wymagający ;)

Tak wogóle to mam 22 lata, studiuję polonistykę na UW i pracuję w Urzędzie
Miasta. Jestem spod znaku Byka a jak wiadomo my jesteśmy wieklimi
obżartuchami.

Pozdrawiam wszystkich kucharzy i smakoszy... :)

Yrsa

1. Data: 2003-05-06 11:06:15

Temat: Re: coś dobrego dla chłopaka :)
Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

HIHI ale on piwa to za dużo nie pije... woli raczej jakies słodkosci,
najlepiej z bitą śmietaną... :))))

A zresztą ściągnęło mi sie niezbyt wiele wiadomości więc nie mogę znależć
tych ciasteczek. :((

1. Data: 2003-05-06 11:08:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yrsa" <y...@i...pl> napisała:
> HIHI ale on piwa to za dużo nie pije... woli raczej jakies słodkosci,
> najlepiej z bitą śmietaną... :))))

Zrob ptysie z bita smietana albo karpatke.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-05-06 11:11:44

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" wrote:

> Zrob ptysie z bita smietana albo karpatke.

Karpatke? Jak w piekarniku nie ma termoobiegu to jej ciasto sie górzyste nie
zrobi :(
Przynajmniej mi do czasu zmiany kuchenki na taką z termoobiegiem ciasto
płaskie lekko faliste sie robiło.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-06 11:12:47

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to polecam cos prostego, skoro lubi slodkie :) i nie bedziesz musiala
piec
Zrob kajmak - mleko skondensowane slodzone w puszcze na 2,5h do gara i gotuj
tyle, a potem karmel na herbatnikach rozsmaruj, do lodowki i smacznego:)

--
Demona
-----

1. Data: 2003-05-06 11:15:35

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yrsa napisał:
> HIHI ale on piwa to za dużo nie pije... woli raczej jakies słodkosci,
> najlepiej z bitą śmietaną... :))))
>
> A zresztą ściągnęło mi sie niezbyt wiele wiadomości więc nie mogę znależć
> tych ciasteczek. :((

To moze jakis biszkopt z truskawkami i bita smietana albo co.
Archiwum grupy kuchennej masz pod tym linkiem
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.kuchnia

Ewentualnie skorzystaj z googli zaznaczajac grupy dyskusyjne :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-06 11:19:37

Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za adres archiwum. Zaraz sobie poczytam... Myślę że biszkopt to
dobry pomysł. A jeśli chodzi o gotowanie mleka skondensowanego to już z
przyjaciółką robiłyśmy tak Mazurka na święta więc pomysł z karmelem z puszki
juz jest wyczerpany. No a musze go czyms zaskoczyć... Do serca przez
żołądek. :))))

No to ja lecę czytać archiwum...

Dzięki za pomoc!!!

1. Data: 2003-05-06 11:22:11

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Demona" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
gotuj
> tyle, a potem karmel na herbatnikach rozsmaruj, do lodowki i smacznego:)

Ja w kwestii formalnej: po co ma robic kajmak, skoro wafle smaruje karmelem?
;P

Margola

1. Data: 2003-05-06 11:28:16

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja w kwestii formalnej: po co ma robic kajmak, skoro wafle smaruje
karmelem?
> ;P
>
> Margola

Chodzilo mi o to, iz otrzymany karmel rozsmarowuje na herbatnikach lub
waflach, a nie, ze i kajmak i karmel - tutaj to to samo :)
Demona

Nowy z wkupnym :-)
[P] Dawno nie podawalem niczego ;-)
Szukam porzadnych delikatesow w Katowicach
kuchenne płyty indukcyjne
strach sie bac ! :(