cynamon

1. Data: 2000-09-26 13:18:37

Temat: cynamon
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj Kochany ceni sobie cynamonowe akcenty! Nawet moje perfumy nute serca
maja w tym odcieniu! :))
Ale do rzeczy.
Dajcie przepis na cos zupelnie zaebistego ;) z cynamonem.
Sorry moze juz kiedys bylo, ale nie jestem zupenie w temacie, bardzo
rzadko u Was bywam.
Pozdrowki
Magdula

1. Data: 2000-09-26 14:52:58

Temat: Odp: cynamon
Od: "SEB" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze co mi przychodzi do głowy to potrawa raczej z
dolnej półki, ale jakże smakowita.
Ryż zapiekany z jabluszkami i cynamonem.
(tam nie ma "ł" tylko teatralne "l")
Gotujesz ryż aldente, wkrajasz wspomniane jabluszka,
mieszasz i pakujesz do naczynia żaroodpornego, posypujesz
cynamonem i do piekarnika na 20-30 min. Wedle uznania można
dolać trochę wody coby za suche nie było. Potem podajesz na
ciepło z sosem (zimnym) z gestej śmietany wymieszanej z
cukrem wanilinowym. Tej smietany to możesz zrobić wiecej,
przyda się później po jedzonku do leżakowania zwłaszcza, jak
ukochanemu smakowało ;-))))

Sebastian 'SEB' Milej
s...@k...net.pl

1. Data: 2000-09-26 15:22:26

Temat: Re: cynamon
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dajcie przepis na cos zupelnie zaebistego ;) z cynamonem.
> Sorry moze juz kiedys bylo, ale nie jestem zupenie w temacie, bardzo

Upiecz pyszną szarlotkę...
Przepis wisi na mojej stronie WWW
http://priv6.onet.pl/war/jduszczynska/_private/szarl
otka.htm
Papatki
Joanna

1. Data: 2000-09-26 16:25:12

Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...zabrze.pl...
> [...]
> Dajcie przepis na cos zupelnie zaebistego ;) z cynamonem.
> Sorry moze juz kiedys bylo, ale nie jestem zupenie w temacie, bardzo
Ja uwielbiam lody waniliowe z banankami zapiekanymi z brazowym cukrem i
cynamonem. Jesli cos bardziej na obiad, to polecam, udka kurczaka z
cynamonem w sosie pomaranczowym.
--
Pozdrawiam Kasia.
ICQ UIN 64486363

1. Data: 2000-09-27 00:58:50

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dajcie przepis na cos zupelnie zaebistego ;) z cynamonem.
> Sorry moze juz kiedys bylo, ale nie jestem zupenie w temacie, bardzo
Kup kore cynamonowa w kawalkach i potraktuj jako dekoracje (czesc)
reszta, do kawy, kawaleczek do bigosu moze sie nadac i wiele innych
zastosowan.
pablo

1. Data: 2000-09-27 08:02:45

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kakulka <k...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> cynamonem. Jesli cos bardziej na obiad, to polecam, udka kurczaka z
> cynamonem w sosie pomaranczowym.

No to za kare dawaj przepis.

Jader

1. Data: 2000-09-27 12:00:54

Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qs9j9$a0i$...@f...man.torun.pl...
> Użytkownik kakulka <k...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...
>
> No to za kare dawaj przepis.
>
> Jader

Juz pisalam, gdzies tak kolo 27.07. Musisz sopbie sprawdzic, bo teraz nie
wiem gdzie utkalam gazetke z tym przepisem.Pamietam, ze to byl ktorys
numer(czerwiec?) "Moje gotowanie".
--
Pozdrawiam Kasia.
ICQ UIN 64486363

pralka Whirlpool - sorki, ale nie ma grupy AGD
Przetwory z jabłek
Co zrobić ze świeżym śledziem i flądrą?
RE: miod pitny
Żyję i dzieki wam za to !!!