cytryna--przesadzac czy nie?

1. Data: 2000-10-15 19:21:34

Temat: cytryna--przesadzac czy nie?
Od: Jaymz <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moja cytrynka, zasiana tej wiosny, urosla na ok 25cm, ma sporo lisci,
ale od ok. miesiaca przestala rosnac. zastanawiam sie czy nie trzeba by
jej przesadzic. obecnie trzymam ja w doniczce 10cm wysokiej, 10cm
srednicy.
moze ktos ma jakies doswiadczenia w hodowli cytryny? bylbym wdzieczny za
wszelkie wskazowki.
--
Jaymz

+-----------------------------------------------+
http://metallica.zone.pl
ICQ UIN: 13840841
+-----------------------------------------------+

2. Data: 2000-10-16 08:57:51

Temat: Odp: cytryna--przesadzac czy nie?
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaymz <j...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@z...pl...
> [...]
> srednicy.
> moze ktos ma jakies doswiadczenia w hodowli cytryny? bylbym wdzieczny za

Primo, cytryna z wysiana zakwitnie po jakichś kilkunastu latach, naprawdę
lepiej postarać się o sadzonkę Ponderosy (tzw. cytryna skierniewicka), ten
zapach, te owoce ...ach. Swoją roślinę możesz przesadzić dopiero wiosną,
jeśli przestała teraz rosnąć, to jest to zjawisko najzupełniej normalne,
trzymaj ją w chłodniejszym miejscu zimą i nie przelewaj.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-10-16 15:02:35

Temat: Re: cytryna--przesadzac czy nie?
Od: Jaymz <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Primo, cytryna z wysiana zakwitnie po jakichś kilkunastu latach, naprawdę
> lepiej postarać się o sadzonkę Ponderosy (tzw. cytryna skierniewicka), ten

a mozna takie sadzonki kupic w sklepach?

--
Jaymz

+-----------------------------------------------+
http://metallica.zone.pl
ICQ UIN: 13840841
+-----------------------------------------------+

4. Data: 2000-10-17 12:50:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaymz <j...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@z...pl...

> a mozna takie sadzonki kupic w sklepach?

Kiedyś i owszem, bywały, jak teraz, nie wiem - nie chodzę po kwiaciarniach
starając się ograniczyć zasiedlenie domu. Ale zawsze można wysępić od
znajomych.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-10-25 09:56:01

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8shhve$j36$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Kiedyś i owszem, bywały, jak teraz, nie wiem - nie chodzę po kwiaciarniach
> starając się ograniczyć zasiedlenie domu. Ale zawsze można wysępić od
> znajomych.
Dzisiaj widziałem w OBI ok. 1m wysoką, śr. 40/50 cm, 6 cytrynek i cena za to
x 100.
Pozdrawiam z kwaśną miną, Jerzy.

6. Data: 2000-10-25 13:03:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t6aku$6k6$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> dyskusyjnych napisał:8shhve$j36$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Dzisiaj widziałem w OBI ok. 1m wysoką, śr. 40/50 cm, 6 cytrynek i cena za

Nie uprawiasz? A może masz coś innego cytrusowego? Tęsknię za kumkwatem lub
...fortunella to się nazywa (chyba mnie pamięć zawodzi).

Pozdrawiam, Baisa.

7. Data: 2000-10-25 16:59:22

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8t6ljr$h9a$...@z...polsl.gliwice.pl...
[...]
> Nie uprawiasz? A może masz coś innego cytrusowego? Tęsknię za kumkwatem
lub
> ...fortunella to się nazywa (chyba mnie pamięć zawodzi).
Niestety nie, u mnie w lecie za gorąco a w zimie za zimno. Wytrzymują
jedynie kaktusy i sukulenty oraz pnącza.

> Pozdrawiam, Baisa.
??? Fajne imię, to też twoje?
Pozdrawiam Jerzy.

Roze podcinac na jesieni czy na wiosne ?
Palma
RE: u mnie kwitną ...
Nie widzę swoich pytań
nowy na liscie