czasopisma

1. Data: 2003-09-13 22:42:02

Temat: czasopisma
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze walkowaliscie ten temat dlugo i namietnie, ale mnie wtedy nie bylo
jeszcze na grupie.
Nie bijcie, ale nie mam stalki by sie bawic w przegladanie calego archiwum,
a tez chcialabym sie wypowiedziec.

Moim zdaniem nie ma aktualnie w Polsce porzadnego pisma dla projektantow
terenow zieleni i hobbystow botanikow.
To na tyle.

Elfir

2. Data: 2003-09-13 22:43:42

Temat: Odp: czasopisma
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elfir <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bk06io$kpq$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
bylo
> jeszcze na grupie.
> Nie bijcie, ale nie mam stalki by sie bawic w przegladanie calego

Kto wałkował, ten wałkował. Mnie też wtedy nie było :-)

> Moim zdaniem nie ma aktualnie w Polsce porzadnego pisma dla projektantow
> terenow zieleni i hobbystow botanikow.
> To na tyle.

Aha, jestem podobnego zdania. Artykuły są zbyt ogólnikowe.

--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-09-13 22:47:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk06uo$mb8$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> napisał:bk06io$kpq$...@a...news.tpi.pl...
> bylo > jeszcze na grupie.
> Mało gramotny jestem. Czego, przepraszam, nie masz???

Nie, Januszu, to nie jest o świntuszeniu :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-09-13 22:49:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bylo > jeszcze na grupie.
> Nie bijcie, ale nie mam stalki
Mało gramotny jestem. Czego, przepraszam, nie masz???
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-09-13 23:32:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk075q$h3g$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bk06uo$mb8$...@a...news.tpi.pl...

> Nie, Januszu, to nie jest o świntuszeniu :-))

To czego Jej brakuje???
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-09-13 23:47:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk09gj$r7o$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bk075q$h3g$...@n...news.tpi.pl...

> To czego Jej brakuje???

Stałego łącza o ogrodu :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

7. Data: 2003-09-14 06:00:45

Temat: Re: czasopisma
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Moim zdaniem nie ma aktualnie w Polsce porzadnego pisma dla projektantow
> terenow zieleni i hobbystow botanikow.

Ta wypowiedź nie powala i jest mało dyskusjotwórcza.
Ciekawiej wypadłoby gdybys napisał:
"Moim zdaniem nie ma aktualnie w Polsce porzadnego pisma dla projektantow
terenow zieleni i hobbystow botanikow dlatego postanowiłem takowe załozyć."
KM

8. Data: 2003-09-14 07:55:20

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Moim zdaniem nie ma aktualnie w Polsce porzadnego pisma dla projektantow
> terenow zieleni i hobbystow botanikow.
> To na tyle.

A z której strony widzisz botanikę?
Z ogrodniczej? czy teoretycznej?

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

9. Data: 2003-09-14 11:39:39

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk10fn$sc8$...@a...news.tpi.pl...

> Ta wypowiedź nie powala i jest mało dyskusjotwórcza.

Malo, bo jak zanaczylam, byl juz taki temat walkowany na grupie i nie
wiedzialam jak moja uwaga zostanie przyjeta, wiec nie chcialam sie
rozwlekac.
Jesli nie macie nic przeciwko temu to wpisze kilka zdan na temat
poszczegolnych czasopism
1. Dzialkowiec - duzo warzyw, sadownictwa i przepisow PZD - dla projektanta
lub wlaciciela ogrodu stricte ozdobnego nieprzydatnych w wiekszosci
przypadkow. MAM egzemplarze do 2000r.
2. Ogrody - niby wszystko OK, a jednak prezentacje ogrodow powinny zawierac
plan/projekt ogrodu z zaznaczonymi gatunkami roslin, a nie tylko kolorowe
plamy. Opis ogrodow miast na roslinach skupia sie na wlascicielach i
czasami robi sie poetycki a nie tresciwy. Ladne, duze zdjecia, ale tekstu
jak na lekarstwo. Zdarzaja sie bledy merytoryczne.Wydawca nie moze sie
zdecydowac czy to ma byc pismo dla profesonalistow czy dla przecietnego
wlasciciela ogrodu. KUPUJE
3. Moj Piekny Ogrod - tresci zadnej, duzo bledow, piekne zdjecia, czesto
ogrodow z innych stref klimatycznych. Jesli ktos umie odsiewac ziarno od
plew zdjecia moga inspirowac. KUPUJE
4. Murator - dzial ogrodniczy - porzadne plany prezentowanych ogrodow,
artykuly dla poczatkujacych i sredniozaawansowanych, sprawnie i bez bledow
pisane. Szkoda, ze tak malo zajmuje miejsca, ale to w koncu pismo budowlane.
KUPOWALAM, teraz sporadycznie.
5. Magia ogrodow - nie wiem czy jeszcze wychodzi, troche lepsze od MPO, ale
za duzo zabawy w design, za malo tresci. A od przepisow kulinarnych sa
osobne czasopisma. Mam tylko 1 numer
6. Nasz dom i ogrod - Flora - Piekne kompozycje z kwiatow cietych,
prezentacje ogrodow raz udane, raz nie. Trudno powiedziec. WYLUDZAM na
targach :-)
To sa wszytkie z polskich tytulow, z ktorymi sie zetknelam, co nie znaczy,
ze wszystkie na rynku. Niestety brak kasy uniemozliwia mi zakupywanie
angielskich czasopism :-(

Elfir

10. Data: 2003-09-14 11:41:55

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk18aa$4s4$...@a...news.tpi.pl...
> A z której strony widzisz botanikę?
> Z ogrodniczej? czy teoretycznej?

Ogrodniczej. Hobbysta - botanik - moze lepiej powinnam byla napisac
kolekcjoner?

Elfir

"kolczasty ogórek" jak toto sie zowie?
ciemiężyca