czuje sie niechciany

1. Data: 2002-03-25 19:35:33

Temat: czuje sie niechciany
Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zadna kobieta mnie nie chce........

mam 19 lat i nie moge znalesc dziewczyny.......

brzydki nie jestem, glupi tez nie.......

nie wiem o co chodzi :(

1. Data: 2002-03-25 21:20:30

Temat: Re: czuje sie niechciany
Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7nuej$89i$...@o...icpnet.pl...
> zadna kobieta mnie nie chce........
>
> mam 19 lat i nie moge znalesc dziewczyny.......
>
> brzydki nie jestem, glupi tez nie.......
>
> nie wiem o co chodzi :(

brzydki i glupi to pojecie wzgledne;>
moze poprostu hmm...musisz nad soba popracowac?

bo "brzydota" i "glupota" nie zawsze ida w parze z brakiem
powodzenia......wiec moze nie w tym problem?

Sonda

1. Data: 2002-03-25 21:26:31

Od: "spider" <s...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@i...pl>

> mam 19 lat i nie moge znalesc dziewczyny.......
> nie wiem o co chodzi :(

Moze o ortografie? ;-)
A tak na powaznie, to moze za bardzo chcesz ja miec? Za duzo szukasz?
Albo masz za duze wymagania?
Napisales za malo szczegolow, nikt nie powie Ci o co chodzi po 3 linijkach t
ekstu.
Bys musial przedstawic swoje otoczenie, Twoich znajomych, przyjaciol, Twoje
relacje z kobietami, jak wygladaja typowe kontakty (ze znajomymi i obcymi ko
bietami), co konkretnie mowisz, jak sie zachowujesz .... i tak mozna wymieni
ac i wymieniac.

--
spider.
s...@p...bydg.pl

1. Data: 2002-03-25 21:29:22

Od: Myszoor <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> zadna kobieta mnie nie chce........

a skąd wiesz na pewno, że żadna kobieta cie nie chce?

> mam 19 lat i nie moge znalesc dziewczyny.......

masz dopiero 19 lat, jeszcze czas na dziewczyny

> brzydki nie jestem, glupi tez nie.......

to nie ma nic do rzeczy!!!!

> nie wiem o co chodzi :(

a może jesteś taki fajny, że one po prostu sie krępują czy coś takiego :))

pzdr M.

1. Data: 2002-03-25 22:41:30

Od: "RotMistrz" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 19 lat i nie moge znalesc dziewczyny.......

Nie martw się "Stary" - ja mam 25 ;)))

1. Data: 2002-03-25 23:03:39

Od: "lea_maria" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 19 lat i nie moge znalesc dziewczyny.......
> brzydki nie jestem, glupi tez nie.......
> nie wiem o co chodzi :(

To nic nowego. Nie będę się to rozpisywać, ale patrząc na moje koleżanki,
to czasem te najładniejsze (a i sympatyczne, inteligentne itp) nie mają
facetów i zastanawiają się co z nimi jest nie tak skoro brzydsze i głupsze
mają...
Tak po prostu jest i nic na to nie poradzisz.
Po prostu musisz poczekać na kogoś odpowiedniego dla Ciebie - tu tkwi całą
tajemnica ;)

xxx

lea_maria

1. Data: 2002-03-26 04:40:12

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lea_maria" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Po prostu musisz poczekać na kogoś odpowiedniego dla Ciebie - tu tkwi całą
> tajemnica ;)

ja sie doczekalam jak przestalam czekac.
jak sie pogodzilam, ze jestem sama i wreszcie poczulam sie z tym ok.
wtedy ON sie pojawil:)
pozdrawiam

waniliowa

--
ONI WSZYSCY SIE TAM PLAWIA

1. Data: 2002-03-26 05:50:14

Od: "Witek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> zadna kobieta mnie nie chce........
>
> mam 19 lat i nie moge znalesc dziewczyny.......
>
> brzydki nie jestem, glupi tez nie.......
>
> nie wiem o co chodzi :(
Może za bardzo zajmujesz się sobą właśnie?

--
Serdeczne pozdrowienia,
Witek

1. Data: 2002-03-26 08:31:20

Od: "Bart" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze szukasz nie tam gdzie trzeba, nie tak jak trzeba, nie tych co trzeba.
Swiat jest tak zakrecony, ze ludzie teraz gonia za robota, kasa i nie maja
czsu na znajomosci, milosci, spotkania. Wiem po sobie - mam bardzo malo
znajomych, bardzo malo wolnego czasu (sytuacja taka a nie inna pozbawila
mnie bardzo wiele tego co mialem w Twoim wieku). Moze poprostu sie
krempujesz obecnoscia kobiety...? Jesli masz "nieograniczony" dostep do
sieci to moze sproboj znajomosci via net? Z racji pracy jaka wykonuje jestem
w siec wplatany. Zainstalowalem sobie GG i Tlen. Az sam sie zdziwilem jak
wielu samotnych i sfrustyrowanych ludzi w sieci siedzi (a moze to tylko ja
na takich trafiam?). Znajomosci via net sa czasami bardzo intymne i osobiste
a nawet "fizyczne" -> ostatnio nawet spotkalem sie z jedna kobieta poznana
na Tlenie. Co prawda nie na poziomie "randki" z racji pewnych okolicznosci
ale bylo milo - "przyjacielsko".
Ja tez sie kiedys zastanawialem co sie dzieje i dlaczego sam a jak juz sie z
tym pogodzilem to jakos samo przyszlo i na samotnosc nie narzekam.

Pozdr.
BartekK

1. Data: 2002-03-26 09:53:12

Temat: Odp: czuje sie niechciany
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Myszoor <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...
> to nie ma nic do rzeczy!!!!

Ależ ma i to wiele!
Wzajemna atrakcyjność ma duże znaczenie w związkach, szczególnie na
początkowych ich etapach. Osobiście nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy mam
się związać z partnerką, która nie jest atrakcyjna fizycznie.
Oczywiści zupełnie inna sytuacja występuje wtedy gdy partnerzy mają za sobą
znaczący staż i któryś z nich traci na atrakcyjności. To już zupełnie inny
wątek.

Pozdrawiam
Smerf

Forum Psychologiczne - tekst o....
Rodzina wobec choroby jej członka
LAMA OLE NYDAHL - wyklad w Warszawie (27III - sroda)
nocne przemyslenie 8
sleepindog