czy Durex Extra Safe dobrze je zabija ?

1. Data: 2003-09-10 13:31:27

Temat: czy Durex Extra Safe dobrze je zabija ?
Od: "PSz" <P...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanko, czysto teoretyczne.
Jak wiemy Durexy Extra Safe zawiera srodek plemnikobójczy i
przypuscmy ze jakas czesc nasienia wydostanie sie z prezerwatywy
(zsuniecie, pekniecie). Czy plemniki sa jeszcze do czegos zdolne po
"kontakcie" z taka prezerwatywa ze srodkiem plemnikobójczym ?

Pozdr

2. Data: 2003-09-10 13:37:58

Temat: Re: czy Durex Extra Safe dobrze je zabija ?
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bjn8k6$33d$1@helios.domdata.com>, PSz wrote:
> [...]
> (zsuniecie, pekniecie). Czy plemniki sa jeszcze do czegos zdolne po
> "kontakcie" z taka prezerwatywa ze srodkiem plemnikobójczym ?

Wystarczy, że jeden silny się ostanie i będzie miał szczęście... ;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

3. Data: 2003-09-10 15:58:55

Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a ja nie chce straszyc ale mi 2 razy taka pekla, raczej nie byla zle
zalozona, moze sie troche zsunela w trakcie i dlatego po jakims czasie
pekla... ale kobieta moja bierze tabletki wiec no problem:-)

p.

4. Data: 2003-09-10 16:06:43

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zalozona, moze sie troche zsunela w trakcie i dlatego po jakims czasie
> pekla... ale kobieta moja bierze tabletki wiec no problem:-)

to sie straszymy, widze ze tez nie bylismy jedyni, ktorym extra safe'y pekly
:( (hmm niby extra bezpieczne a nie do konca)
szczescie w nieszczesciu ze moje dni byly nie plodne
ale teraz sie zastanawiam nad pigulkami i bardziej przestrzegam dni plodnych
i nieplodnych

5. Data: 2003-09-10 16:14:50

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bjnicp$1f5q$1@news.atman.pl>, Bursztynka wrote:
> [...]
> szczescie w nieszczesciu ze moje dni byly nie plodne
> ale teraz sie zastanawiam nad pigulkami i bardziej przestrzegam dni plodnych

Wam też? :D Mnie 2x pod rząd, dobrze, że Postinor sprzedają w opakowaniach
na dwa razy. :)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

6. Data: 2003-09-10 17:02:36

Od: "PSz" <P...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wam też? :D Mnie 2x pod rząd, dobrze, że Postinor sprzedają w opakowaniach
> na dwa razy. :)

Hmm mi nigdy guma nie pekla (lucky me) ale ja chcialem wlasnie
wiedziec jak to jest z ta substancja plemnikobojcza gdy guma peknie ?
Czy to co z niej wyleci jest jeszcze do czegos zdolne ?? :D

Pozdr

7. Data: 2003-09-10 18:16:51

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bjnl01$dae$1@helios.domdata.com>, PSz wrote:

> Hmm mi nigdy guma nie pekla (lucky me) ale ja chcialem wlasnie
> wiedziec jak to jest z ta substancja plemnikobojcza gdy guma peknie ?
> Czy to co z niej wyleci jest jeszcze do czegos zdolne ?? :D

Wiesz, sądzę, że tak ;) Ja bym nie ryzykował ;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

8. Data: 2003-09-10 18:36:39

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2003 16:14:50 +0000 (UTC), Samotnik napisał/napisała:
> Wam też? :D Mnie 2x pod rząd, dobrze, że Postinor sprzedają w opakowaniach
> na dwa razy. :)

Hehz, mi czesciej Durexy pekaly niz Unimile (tansze nie oznacza gorsze ;)

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

9. Data: 2003-09-10 23:20:59

Temat: Odp: czy Durex Extra Safe dobrze je zabija ?
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> a ja nie chce straszyc ale mi 2 razy taka pekla,
mi tez 2x

10. Data: 2003-09-11 08:09:58

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wookash" <t...@e...net> napisał w wiadomości
> mi tez 2x

moze napiszemy petycje zeby zaczeli robic w koncu nie pekajace
ale z drugiej strony jesli pekaja kazdemu po dwa razy to moze kazdemu musi
dwa razy peknac i potem juz spoko
oczywiscie zartuje, zeby nie bylo tak smutno :)

guz abrikossowa
Brak jajników a ciąża?
pobudzenia nadkomorowe
Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!
Łuska Adama - Wrocław