czy kosmetyczka moze naprawde pomoc ...?

1. Data: 2001-11-16 15:58:31

Temat: czy kosmetyczka moze naprawde pomoc ...?
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czy kosmetyczka moze pomoc w pozbyciu sie wypryskow,krostek z twarzy ...
jakie stosuje srodki i czy to dziala ?
Serdecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za wasze spostrzezenia i
doswiadczenia

2. Data: 2001-11-16 17:11:36

Temat: Odp: czy kosmetyczka moze naprawde pomoc ...?
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

na pewno ich nie zlikwiduje ale systematyczne oczyszczanie twarzy jest
potrzebne, ja się przynajmniej przez dwa tygodnie czułam mniej
"zapryszczona"
a bardzo lubiłam sama "pracować" przed lustrem co oczywiście nie wyszło na
dobre cerze,
poza tym miłam takie czopy ropne, że bez odpowiedniego rozpulchnienia skóry
a czasem nakłucia to mogłam sobie palce połamać i nic bym nie wydusiła,
kosmetyczka robi to dokładnie i sterylnie
pocieszajęce, że zdarzało mi sie spotkać chłopców na zabiegach
zanim sie zdecydujesz popytaj jak robią, jakie maseczki stosują bo są różne
podejscia, co po oczyszczeniu np. jonizacja darmowa przez 3-4 dni
pozdrawiam
Gosia S.
Użytkownik Akira <a...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t3d1g$1260$...@p...acn.pl...
> czy kosmetyczka moze pomoc w pozbyciu sie wypryskow,krostek z twarzy ...
> jakie stosuje srodki i czy to dziala ?
> Serdecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za wasze spostrzezenia i
> doswiadczenia

Proszę o komentarze na temat USG.Z góry serdecznie dziękuję
nadżerka
Herba Studio
do wszystkich chorych i obolalych
Te glupie przeziebienia!