czy to hemoroidy?

1. Data: 2001-12-13 14:12:27

Temat: czy to hemoroidy?
Od: "Akin" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem mniej więcej jakie objawy dają hemoroidy, ale czy możliwe jest aby
świąd występował jedynie w nocy. W dzień żadnych objawów nie ma, czasami
odrobina krwi na papierze, za to w nocy potworny świąd i pieczenie.
Pozdrawiam,
Akin

2. Data: 2001-12-13 22:02:23

Temat: Re: czy to hemoroidy?
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akin <a...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vad0q$1lfn$...@p...acn.pl...
> [...]
> świąd występował jedynie w nocy. W dzień żadnych objawów nie ma, czasami
> odrobina krwi na papierze, za to w nocy potworny świąd i pieczenie.

Czesc
Moga to rowniez byc owsiki poniewaz jednym z charakterystycznych objawow
jest swiad w nocy z tego co pamietam jakos wtedy uaktywniaja sie jakos
bardziej samice i draznia zakonczenia nerwowe lub obecne guzki
krwawnicze(hemoroidy) co daje takie objawy.Jednym slowem-nie zaszkodzi
wykluczenie pasozytow.
Pozdrawiam Karolina

3. Data: 2001-12-14 11:33:04

Temat: Odp: czy to hemoroidy?
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

świąd sugeruje owsiki, najlepiej zapytaj lekarza , to nie te czasy, ze
wstyd,
dziś hemoroidy to prawie choroba cywilizacyjna
gosia

Dla szukających rozwiązań
Dermatolog a kasa chorych
torbiel na jajniku