dieta eliminacyjna (alergia)

31. Data: 2003-08-08 08:40:03

Temat: Odp: dieta eliminacyjna (alergia)
Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgucs6$lcj$...@i...gazeta.pl...

> Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> napisał w wiadomości
>
> Chaciur zmiłuj się 1500 -2500 kcal to głodówka ??????/ ;)))))))

A czy dmuchana lalka jest kobietą?
Diety ketogeniczne naśladują mechanizm głodówki.

> Jasne osiągniesz taki efekt raz na 2 lata ;)))))))))))))) przy głodówkach
> ludzie stosujący DO osiągają ten efekt raz na zawsze ;)

W dłuższym okesie czasu takie diety są uważane za niebezpieczne
Nie każdy lubi ważyć co je, sikać na pasek, razić się prądem,
i jeść kilka żółtek dziennie. To, że Tobie odpowiada taka dieta
nie znaczy że ktoś inny nie wybierze okresowej głodówki.
Metody starej jak świat, naturalnej, egzystującej chyba we
wszystkich systemach religjnych.
Przez 2% życia pościć aby przez 98% jeść normalnie i nie mieć
alergii, to moim zdaniem nie jest wielkie poświęcenie.
Gdybym ja miał do wyboru DO czy okresowy post to biorę
nawet 50% na 50% ;)

pozdrawiam Chaciur

32. Data: 2003-08-08 09:14:36

Temat: Re: dieta eliminacyjna (alergia)
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bgucs6$lcj$...@i...gazeta.pl...

> A czy dmuchana lalka jest kobietą?
> Diety ketogeniczne naśladują mechanizm głodówki.

Powtarzasz jak stara katarynka ketogeniczne itp. itd.

> [...]
> alergii, to moim zdaniem nie jest wielkie poświęcenie.
> Gdybym ja miał do wyboru DO czy okresowy post to biorę

Nie wiesz czym jest DO ,jak stosować ale wiesz że napewno byś jej nie
stosował , interesujące ;))))
Slawek

33. Data: 2003-08-08 09:23:09

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bgvphf$7t5$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]

[...]

> Nie wiesz czym jest DO ,jak stosować ale wiesz że napewno byś jej nie
> stosował , interesujące ;))))

Bardziej interesujace jest to, ze obracajac sie w gronie ludzi, wsrod
ktorych zadna osoba nie przekroczyla 10 lat stazu na d.o., potrafisz bez
mrugniecia okiem napisac "ludzie stosujący DO osiągają ten efekt raz na
zawsze". Pomijam w ogole casus tych optymalnych, ktorzy po paru latach diety
sygnalizuja nawroty dolegliwosci alergicznych.

34. Data: 2003-08-08 10:59:30

Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgvphf$7t5$...@i...gazeta.pl...

> Powtarzasz jak stara katarynka ketogeniczne itp. itd.

do czego zmierzasz?

> Nie wiesz czym jest DO ,jak stosować ale wiesz że napewno byś jej nie
> stosował , interesujące ;))))

Wiem dokładnie na czym polega ta dieta, byłem zmuszony
poznać ją. To że jej nie stosuje, jest równie dobre jako argument,
jak to, że Ty nie jadasz ekskrementów.

pozdrawiam Chaciur

35. Data: 2003-08-08 11:08:11

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bgvq8o$aes$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> ktorych zadna osoba nie przekroczyla 10 lat stazu na d.o., potrafisz bez
> mrugniecia okiem napisac "ludzie stosujący DO osiągają ten efekt raz na

znam zasade ;)))

Pomijam w ogole casus tych optymalnych, ktorzy po paru latach diety
> sygnalizuja nawroty dolegliwosci alergicznych.

rutyna jak wiesz zabija ;)))

Slawek

36. Data: 2003-08-08 11:09:52

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem dokładnie na czym polega ta dieta, byłem zmuszony
> poznać ją. To że jej nie stosuje, jest równie dobre jako argument,
> jak to, że Ty nie jadasz ekskrementów.

co wiesz wobec tego o ekskrementach ???
Slawek

37. Data: 2003-08-08 11:13:38

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bh006f$2en$1@inews.gazeta.pl pisze:

> znam zasade ;)))

Ktora? Te o samochodzie, ktory na wodzie z weglem nie chce jezdzic?

38. Data: 2003-08-08 11:22:43

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bh00nu$47b$1@inews.gazeta.pl...

> Ktora? Te o samochodzie, ktory na wodzie z weglem nie chce jezdzic?

tą też
Slawek

39. Data: 2003-08-10 10:32:42

Od: "Georges" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojej corki stwierdzono alergie (trawiaste -wszystkie) w wieku lat 5-ciu.
Bardzo cieszkie ataki, astama, pogotowie wzywane w nocy etc. W wieku lat 19-
tu wraz z cala rodzina przeszla na DO. PO ok 10-ciu dniach (!!!!) ustaly
ataki i "gwizadanie" w czasie oddychania, zaczerwienione oczy ustapily po ok
3- tygodniach. Od tego czasu (4 lata) zadnych atakow, mosze spacorowac po
swiezo skosznej lace i NIC sie nie dzieje, przez 14 lat miala kategoryczny
zakaz zblizania sie do wszystkiego co przypominalo mniej lub wiecej trawe.
Wiosna i wczesnym latem musielismy zamykac okna w domu , jezeli wiatr
zaczynal byc odczuwalny.
Nikogo do niczego nie namawiam! Kazdy o swoje zdrowie musi dbac sam. A
wierzacych w lekarzy serdecznie pozdrawiam.
Jurek

40. Data: 2003-08-10 10:46:34

Od: "Georges " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pilnie sledzac metody anty DO, to teraz ja poprosze o konkrety, historie
chorob, wyniki badan, czyli ni&ecirc;podwazalnych , bezdyskusyjnych dowodow na
potwierdzenie tego co mowisz o ofiarach DO
Jurek

Czerwona i zielona herbata
ECA
pytanie