do mieszkancow USA-pytanie o "cynamonizm"?

1. Data: 2002-06-08 11:00:05

Temat: do mieszkancow USA-pytanie o "cynamonizm"?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

juz wiem, ze amerykanie maja fiola na punkcie cynamonu. uwielbiamaj gumy
cynamonowe, pija kawe z cynamonem, maja tik-taki cynamonowe, a nawet paste
do zebow z cynamonem (podobno jest to jedyny kraj, gdzie na I miejscu w
sprzedazy nie jest pasta mietowa). ale czy cos jeszcze? co jeszcze maja z
cynamonem? lubie bardzo cynamon i zastanawiam sie jak sciagnac jakies fajne
smakowyki, a nawet te paste do zebow z usa? moze znacie jakis sklep
intenretowy, ktory by to mi przyslala?

1. Data: 2002-06-08 12:53:19

Temat: Re: do mieszkancow USA-pytanie o "cynamonizm"?
Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> [...]
> cynamonem? lubie bardzo cynamon i zastanawiam sie jak sciagnac jakies fajne
> smakowyki, a nawet te paste do zebow z usa? moze znacie jakis sklep

Dodalbym cukierki cynamonowe, po ktorych przechodzi ochota na slodycze.
Takie odlotowe w smaku! Niestety w imporcie nie bede mogl nic pomoc.
A w ogole dla mnie swinstwo.

1. Data: 2002-06-08 22:10:51

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote in message ...
>juz wiem, ze amerykanie maja fiola na punkcie cynamonu.<

no nie zupelnie, jest to raczej smak jeden z wielu.
Ja osobiscie cynamonu nie lubie, ale zdaje sie, ze jest plyn do plukania ust
o smaku cynamonowych.
Co do sklepow w sieci, to bardzo watpie.

katarzyna

1. Data: 2002-06-09 08:22:57

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do sklepow w sieci, to bardzo watpie.

no popatrz, a na filmach, to amerykanie - ciach ciach - i wszystko maja
zamowione przez intenret:)

1. Data: 2002-06-09 08:34:41

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Rena" <r...@p...pl>

> no popatrz, a na filmach, to amerykanie - ciach ciach - i wszystko maja
> zamowione przez intenret:)

Byl podawany link przez kogos do polskich centrow, dalej nie wchodzilam.
Ale w wyniku nocnego buszowania po sieci wiem, ze mozna sobie np. zamowic
argentynska chyba jagniecine w Polsce przez internet.
barbara

1. Data: 2002-06-09 09:05:41

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> no popatrz, a na filmach, to amerykanie - ciach ciach - i wszystko maja
> zamowione przez intenret:)

Prosciej, przez telefon, lokalne sklepy taka usluge zapewniaja.

1. Data: 2002-06-10 07:09:05

Temat: Odp: do mieszkancow USA-pytanie o "cynamonizm"?
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adso2s$1vgp$...@p...acn.pl...

ale czy cos jeszcze? co jeszcze maja z
> cynamonem?

mentosy cynamonowe
dość mocne w smaku, aż szczypią w jezyk, ale mi smakują
też uwielbiam cynamon, sklepu nie znam, ale mama mi serwuje
raz na pół roku.
ula.

1. Data: 2002-06-10 16:12:08

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Jun 2002 10:22:57 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

>no popatrz, a na filmach, to amerykanie - ciach ciach - i wszystko maja
>zamowione przez intenret:)

Nie tylko na filmach...ale artykuly spozywcze dostarczane sa
przewaznie lokalnie , gume do zucia kupujesz na kazdej stacji
benzynowej....

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-10 18:04:14

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko na filmach...ale artykuly spozywcze dostarczane sa
> przewaznie lokalnie , gume do zucia kupujesz na kazdej stacji
> benzynowej....

kiedys widzialam taka strone (chyba francuska), gdzie mozna bylo zamowic
kazdy rodzaj sera i miec dostarczony w 24 h prawie do kazdego zakatku
swiata. klient nasz pan.

1. Data: 2002-06-10 18:13:59

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jun 2002 20:04:14 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

>kiedys widzialam taka strone (chyba francuska), gdzie mozna bylo zamowic
>kazdy rodzaj sera i miec dostarczony w 24 h prawie do kazdego zakatku
>swiata. klient nasz pan.

Ja sie niejasno wyrazilem - znajdziesz cala mase sklepow on - line...i
jak sie uprzesz to ci gume wysla nawet do Polski... tylko czy
zamawianie gumy i placenie za jej przesylke bedzie sie oplacalo? Sery
francuzkie to co innego - nie kupisz ich w kazdej dziurze i zaplata
nawet 20 $ za paczke jest jakos uzasadniona...prawa rynku sa
bezlitosne...;-))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

salatka rzymska - co to za cudo?