draznik,czyli potliwosc wielkich

1. Data: 2001-08-09 07:53:23

Temat: draznik,czyli potliwosc wielkich
Od: "parmi" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie:
Dlaczego ludzie uzywaja cytatow?
(dotyczy tylko luznych i krotkich form np.: posty, calkowicie wykluczajac
prace naukowe)

odp:
1. nie potrafia nic innego wymyslec?

2. mysla, ze inni lepiej dzieki temu ich widza?
wniosek,
ci ludzie maja ze soba jakis problem. Jaki......?
pozostawie to innym

3. bo tak jest ladniej ?
bzdura

4. bo tak im sie podoba ?
co o nich sadzic?

????????

pozdrowka

parmi

1. Data: 2001-08-09 08:24:25

Temat: Re: draznik,czyli potliwosc wielkich
Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

parmi <p...@p...arena.pl> naskrobal:
> Dlaczego ludzie uzywaja cytatow?
> (dotyczy tylko luznych i krotkich form np.: posty, calkowicie wykluczajac
> prace naukowe)

bo slowa juz znane budza skojarzenia ?

> odp:
> 1. nie potrafia nic innego wymyslec?

Tzn. pisza tylko cytaty, bo nie potrafia wyrazic czegos wlasnymi slowami ?

> 2. mysla, ze inni lepiej dzieki temu ich widza?
> wniosek,
> ci ludzie maja ze soba jakis problem. Jaki......?
> pozostawie to innym

BSDura.
Rownie dobrze moge napisac, ze Ci, co pisza na usenet maja ze soba jakis problem.

> 3. bo tak jest ladniej ?
> bzdura

Kwestia gustu.
Ja uwazam, ze kobieta wyglada ladniej,
gdy nie ma na sobie masy metalu typu obraczki, naszyjniki itp.

> 4. bo tak im sie podoba ?
> co o nich sadzic?

Co sadzic o ludziach, ktorzy lubia zbierac znaczki ?
Co sadzic o ludziach, ktorzy lubia lowic ryby ?
Co sadzic o ludziach, ktorzy zamiast korzystac z wakacji pisza na usenet ?

Bardzo czesto krotki cytat pozwala na zasadzie skojarzen
zrozumiec glebszy sens tego, co ktos chce powiedziec.
Np. jak powiem ,,a swistak siedzi i zawija...'' to kazdy zrozumie,
ze chcialem podwazyc sens wypowiedzi innej osoby.

--
,,nie ma nic.. nie ma mnie.. niby cudownie..
ale wcale nie jest dobrze.. w moim snie..''

1. Data: 2001-08-09 08:28:50

Od: "pupil" <p...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

parmi napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Pytanie:
>Dlaczego ludzie uzywaja cytatow?

>1. nie potrafia nic innego wymyslec?
chyba wtedy mielibyśmy ograniczony zbiór cytatów (a ten raczej się
powiększa)

>2. mysla, ze inni lepiej dzieki temu ich widza?
>wniosek, ci ludzie maja ze soba jakis problem. Jaki......?
>pozostawie to innym
lepiej, lub gorzej - to zależy od patrzącego

>3. bo tak jest ladniej ?
>bzdura
z tym pozwolę się nie zgodzić - bywa, że jest nie tylko ładniej, ale i
krócej i trafniej...

>4. bo tak im sie podoba ?
bez wątpienia - przecież nikt im nie każe wypowiadać cytatów

a co z ludźmi, którzy cytują samych siebie?
he, he, he

PuPa...

1. Data: 2001-08-09 08:54:08

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik parmi <p...@p...arena.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> Dlaczego ludzie uzywaja cytatow?
> (dotyczy tylko luznych i krotkich form np.: posty, calkowicie wykluczajac

Jak powiedział kiedyś ktoś mądry "Wszystkie mądre cytaty wymyślił kiedyś
ktoś inny" czy coś takiego ; )

> 2. mysla, ze inni lepiej dzieki temu ich widza?

Nie myślą tak.

> wniosek,
> ci ludzie maja ze soba jakis problem. Jaki......?
> pozostawie to innym
>
> 3. bo tak jest ladniej ?
> bzdura

Piękno - rzecz subiektywna.

> 4. bo tak im sie podoba ?

Z tym dyskutować się nie da : )

> co o nich sadzic?

Decyzja należy do Ciebie.

Cytaty to taka forma wypowiedzi, specjalna - żeby, jak jakiś cytat zgadza
się z Twoim poglądem, nie przypisywać go sobie, oddać "prawa autorskie",
zwykle są dwa typy cytatów:
- zachwycające swą zwięzłością i trafnością
- naukowe, czyli jakiś autorytet

Kwesta erudycji : )

* * * * * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.

1. Data: 2001-08-09 09:30:56

Temat: Odp: draznik,czyli potliwosc wielkich
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik parmi (cytat)

mówi coś o cycatych, to się przyłączę.(to można cytować) :-))

Bo wszystko już było (cytat)

Mądrej głowie dość po słowie (cytat)

Życie sprowadza się do cytatu (cytat)

Cy eTaTa cyta cytaty Tacyta? (cytat)

eTaTa (cytat wielokrotnie powielony)

pozdry (cytat)

1. Data: 2001-08-09 09:34:58

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo slowa juz znane budza skojarzenia ?

Dokladnie to samo przyszlo mi na mysl :-)
Po prostu:
odwolanie sie juz do istniejacych juz "hasel",
zeby nie trzeba bylo wszystkiego wyjasniac od zera :-)

1. Data: 2001-08-09 09:35:38

Od: "pupil" <p...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild napisał(a) w wiadomości: <9ktl7u$12p$1@news.onet.pl>...

>Mądrej głowie dość po słowie (cytat)
powinno raczej być: "mądrej głowie dość DWIE słowie"

PuPa...

1. Data: 2001-08-09 09:44:28

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pupil sięgnął do mądrości ludowych

a eTaTa cytuje sam siebie :-))

Cytowanie mądrzejszych jest ciekawsze :-))

Ale masz racje, autor i tak nie żyje, copyright mnie nie zdołuje :-)

pozdry
eTaTa

1. Data: 2001-08-09 11:57:08

Od: "DeStroyer" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "parmi" <p...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie:
> Dlaczego ludzie uzywaja cytatow?
> (dotyczy tylko luznych i krotkich form np.: posty, calkowicie wykluczajac
> prace naukowe)

1. Bo czasami trzeba sie podeprzec autorytetem po to, zeby
uwiarygodnic swoje wywody.

2. Bo aforyzmy i niektore mysli innych autorow sa warte
ciaglego przypominania.

3. Bo po co wywazac otwarte drzwi?

I pewnie dla 100 innych powodow ;)

JGrabowski