frywolitki - c.d.

1. Data: 2003-07-09 19:06:44

Temat: frywolitki - c.d.
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z Waszym proroctwem kupiłam już parę czółenek i motek kordonka i mam
prośbę - ponieważ na Śląski nikt nie frywolitkuje i nie mam szans nawet
popatrzeć na jakieś prace "na żywo" czy któraś z Was podjęłaby się
prywatnych korepetycji internetowych?
najlepiej z możliwością przesyłania fotek własnych rąk w trakcie pracy ;-)

pozdrówka
Mycha (Mysłowice)

1. Data: 2003-07-09 19:40:57

Temat: Re: frywolitki - c.d.
Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chetnie - tylko nie mam odpowiedniego aparatu.
Ale na stronie http://www.gagechek.com/slb/demo/demo.html jest krotki
filmik ladnie pokazujacy jak co sie robi
moze na razie to Ci pomoze
Ola

1. Data: 2003-07-09 19:46:06

Temat: Odp: frywolitki - c.d.
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale na stronie http://www.gagechek.com/slb/demo/demo.html jest krotki
> filmik ladnie pokazujacy jak co sie robi

na tej stronie też próbowałam się uczyć, ale nie wszystko jest dla mnie
jasne

dzięki za odzew
Mycha

1. Data: 2003-07-09 22:24:13

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A zobacz tu http://strony.wp.pl/wp/tomella15/kursvideo.htm
wydaje sie przejrzyste

Grazyna

1. Data: 2003-07-10 08:12:14

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mycha <m...@d...pl> napisał(a):

> [...]

> prośbę - ponieważ na Śląski nikt nie frywolitkuje i nie mam szans nawet

> popatrzeć na jakieś prace "na żywo" czy któraś z Was podjęłaby się

Sprobuj moze ten kurs z Kramu z Robotkami, jest na prawde calkiem dobry
(kupilam z ciekawosci bedac w Polsce). Jesli znasz angielski, to jest sporo
stronek z instrukcjami, i co najwazniejsze z fotografiami w trakcie pracy,
"tats all", "tatsutra"; Pusia podawala chyba w swoich linkach jakies stronki
po rosyjsku, etc.

Pozdrawiam, Anna

okropna Ciotka Paszczaka

> najlepiej z możliwością przesyłania fotek własnych rąk w trakcie pracy ;-)

mam tylko modem, wiec mimo najszczerszych checi nie moge Ci pomoc.

Ale jak juz wszystko zupelnie zawiedzie, popytaj jeszcze zeglarzy (sa na
Slazku...mimo braku duzej wody..., sama z nimi plywalam, O WEZLY ).

1. Data: 2003-07-10 09:27:19

Od: Justyna Lagoda <l...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Co prawda nie moge pomoc zdjeciami dloni, ale moze jednak obrazki z sieci
wystarcza? Ja nauczylam sie frywolitkowac korzystajac ze strony
http://www.123.net/~carlson/index.html

Opis jest co prawda po angielsku (w razie problemow sluze pomoca w
tlumaczeniu), ale sa bardzo wyrazne rysunki (lacznie z ukladem rak). Jest
pokazane jak robic kolka i luki. Bardzo ladny opis wykonania luku (od
niego zaczelam przygode z frywolitkami) jest tez pod adresem
http://www.picotnet.com/TatOnline/tatting_instructio
n.htm
A z kolei juz nieco trudniejszy split-ring tu:
http://www.picotnet.com/TatOnline/spring_instruction
.htm

Na picotnecie jest tez zbior calkiem prostych wzorkow, akurat dla
poczatkujacych:
http://www.picotnet.com/Patterns/index.html
Na poczatek proponuje np A Lacy Bookmark with a Twist
Pozdrawiam
Justyna 'Luna' Lagoda

--
/* Justyna Lagoda Registered ICARUS *
* mailto:l...@f...edu.pl Linux User Imaging Cosmic And Rare *

1. Data: 2003-07-10 10:21:41

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> A zobacz tu http://strony.wp.pl/wp/tomella15/kursvideo.htm
> wydaje sie przejrzyste
>
> Grazyna

a dlaczego jak sie chce sciagnac film z tej strony to pyta o uwytkownika i
haslo??
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-10 20:55:20

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prywatnych korepetycji internetowych?
> najlepiej z możliwością przesyłania fotek własnych rąk w trakcie pracy ;-)

Też nie pomogę zdjęciami własnych rąk. Ale skorzystaj z fotek podanych przez
moje przedmówczynie i z Kramu który poleca Anna. Jak będziesz miała pytania
to chętnie odpowiem jak będę umiała najlepiej.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-16 15:21:53

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@n...data.pl> napisał w wiadomości

> a dlaczego jak sie chce sciagnac film z tej strony to pyta o uwytkownika i
> haslo??

Nie pyta, nie wiem, czemu macie klopoty. Prawym klawiszem myszy na
'film.avi...' > sciagnij przy pomocy Flashgeta i sie sciaga.

Elzbieta

1. Data: 2003-07-16 19:31:58

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pyta, nie wiem, czemu macie klopoty. Prawym klawiszem myszy na
> 'film.avi...' > sciagnij przy pomocy Flashgeta i sie sciaga.
>
> Elzbieta

A u mnie pojawia się komunikat:
Ta strona została administracyjnie zablokowana ...
Czemu?

Iw.

[xxx] Chińszczyzna :-)
Krowki xxx