głodówka

1. Data: 2002-09-24 10:51:50

Temat: głodówka
Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie, jestem początkująca i w grupach dyskusyjnych i w głodówkach

1. Data: 2002-09-24 11:39:54

Temat: Odp: głodówka
Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> witajcie, jestem początkująca i w grupach dyskusyjnych i w głodówkach

dzień dobry.... ja tu piszę sporadycznie, tylko czytam i korzystam z porad.
Sadzę, że do głodówki to nie znajdziesz tutaj towarzystwa. Samo czytanie
wypowiedzi miłośników kulinariów pobudza apetyt i wszystko wydaje się
pyszne. Nikt również nie nudzi o zdrowotności opisywanych pyszności.
mirka

1. Data: 2002-09-24 15:06:39

Temat: Re: głodówka
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witajcie, jestem początkująca i w grupach dyskusyjnych i w głodówkach

Hej!! Glodomorze!
A co bys zrobila jak ....przypadek rzucil by Ciebie na bezludna wyspe??
I musiala bys sie zywic tym co przyroda dala?
A tak powaznie.
Jestes jaroszem..? Mieso czy rybo zerna czy.... lubisz wszyskie dania ?
Ja jestem eksperymentatorem w kwestki potraw ..jak to nazwac ....kuchennych?
nie! zywnosciowych!Proboje zrobic cos do zjedzenia z....niczego.!Napisz jakie
warzywko-miesko lubisz a moze znajde Ci przepuis.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-09-24 21:17:28

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Napisz jakie
> warzywko-miesko lubisz a moze znajde Ci przepuis.

Stanisławie.., przypominam o żonie.. ;o)))))

KamilaK./stonsik
Ps.: Witaj Iwonko i smakuj razem z nami..

fondue...
tzatziki - jak zrobic
Tzatziki - jak zrobic
dieta