gril w Mysłowicach (Śląsk)

1. Data: 2003-06-24 14:54:22

Temat: gril w Mysłowicach (Śląsk)
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję najbliższą niedzielę, ok 15-16
oczywiście zapraszam Was wszystkie (może się przy okazji frywolitek nauczę
;-)
już zbieram zgłoszenia, jeśli wybiera się ktoś, kto jeszcze u mnie nie był,
chętnie wyślę plan dotarcia

Mycha

1. Data: 2003-06-24 19:51:37

Temat: Re: gril w Mysłowicach (Śląsk)
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> proponuję najbliższą niedzielę, ok 15-16
> oczywiście zapraszam Was wszystkie (może się przy okazji frywolitek nauczę

Odpowiadam oficjalnie, chociaż już się dogadałyśmy na GG ;-)))
Będę, a jak nie będzie wyjścia, to z "bandziorem" ;-))) ( czyli moim
3-latkiem Kubusiem )
Szykuj się na "demolkę" ;-)))

Pozdrówki,
Krysia

1. Data: 2003-06-25 06:06:59

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;-)
> już zbieram zgłoszenia, jeśli wybiera się ktoś, kto jeszcze u mnie nie

Nie wiem, czy dam rade dotrzec, ale na wszelki wypadek prosze o plan
dotarcia :)

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-06-26 17:49:35

Temat: Odp: gril w Mysłowicach (Śląsk)
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiadam oficjalnie, chociaż już się dogadałyśmy na GG ;-)))
> Będę, a jak nie będzie wyjścia, to z "bandziorem" ;-))) ( czyli moim
> [...]

Oj, jaki tłok ;-)
będzie Kayra i Agatek, naprawdę nikt więcej?
zapraszam!

Mycha

1. Data: 2003-06-27 06:08:59

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, jaki tłok ;-)
> będzie Kayra i Agatek, naprawdę nikt więcej?
> zapraszam!
> Mycha

A ja? Najprawdopodobniej uda mi sie dotrzec, tylko nie wiem, gdzie :)
Wiec bardzo prosze o lopatologiczny opis (najlepiej dzisiaj do 16:00, bo
internet w domu ostatnio miewa humorki :( )

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-06-27 14:31:50

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec bardzo prosze o lopatologiczny opis (najlepiej dzisiaj do 16:00, bo
> internet w domu ostatnio miewa humorki :( )

sorry, dopiero teraz doterłam do kompa w biegu dosłownie, bo już wyjeżdżam,
Kayra ma wszystkie namiary, podaję jeszcze raz adres
Mysłowice, Bończyka 66a/3
/osiedle obok Reala/

pozdrowka
Mycha

1. Data: 2003-06-28 05:25:32

Od: "Anka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslę że razem z Kayrą i Agatkiem dotre i ja :))

Pozdrawia
Ania Ksenia

> Oj, jaki tłok ;-)
> będzie Kayra i Agatek, naprawdę nikt więcej?
> zapraszam!
>
> Mycha

Re: Lady Jessica z kwiatem
Konkurs na 7.ya
Torby, torebki...
[xxx] schemaciki
[xxx[ szukam klaunow, pajacy i arlekinow