haftowanie _nie dla siebie_

1. Data: 2001-09-26 08:11:38

Temat: haftowanie _nie dla siebie_
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już jakiś czas temu doszłam do wniosku, że mam jedno zboczenie
związane z haftowaniem. Uwielbiam haftować dla znajomych i rodziny.
Skrzacik chyba też tak ma. W domu parę sztuk dzieł a w domach znajomych
dziesiątki.
Czy tez tak macie?
I czy to normalne?
ula.

1. Data: 2001-09-26 09:00:57

Temat: Re: haftowanie _nie dla siebie_
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulla wystukał w wiadomości <9os2uj$9p9$1@rabarbar.eu.org>:

> [...]
> związane z haftowaniem. Uwielbiam haftować dla znajomych i rodziny.
> Skrzacik chyba też tak ma. W domu parę sztuk dzieł a w domach znajomych

A jak. Przecież w domu nie ma tyle miejsca, żeby wszystko powieszać... ;)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-09-26 09:27:16

Temat: Odp: haftowanie _nie dla siebie_
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@s...hell.pl...

> A jak. Przecież w domu nie ma tyle miejsca, żeby wszystko powieszać... ;)

to jest jakies wytłumaczenie, ale
jest dużo za dużo w moim przypadku /180m kwadr./ , miewam wyrzuty, ale nie
na tyle duże, by znowu kogoś nie uraczyć swoim dziełem, ostatnio napadło
mnie na poduszki, sezon urodzinowy się zaczął.
pozdr.
ula.

1. Data: 2001-09-26 10:01:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

nie tylko haftowanie...kolderki mojego wyrobu ma cala rodzina i
troche przyjaciol, 5 sztuk czy 7, drobnych dzieci tez dostalo, 16
znajomych poszewki na poduszki kanapowe, ponad 10 - makatki,
czyba 10 osob dostalo pary lapek do garow...a my w domu mamy...2
makatki i jedna koldre...:(

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-26 10:06:58

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
.
> [...]
> znajomych poszewki na poduszki kanapowe, ponad 10 - makatki,
> czyba 10 osob dostalo pary lapek do garow...a my w domu mamy...2

o kurcze, niezla jestes
tos mnie pocieszyla, ja mam dziesiatki rzeczy poza domem
a w domu 4 obrazki / no i 5 w trakcie robienia, ale to sie nie liczy na
razie/
pocieszona ula

________________________
__

1. Data: 2001-09-26 10:08:30

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia Mierzejewska <k...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9os9lo$mlt$...@n...tpi.pl...
> uf, ulzylo mi.
> myslalam, ze to tylko ja mam taki problem.
> pozdrawiam
>
> Kasia
czyli można to uznać za rodzaj normy w takim razie, skoro to nie zboczenie.
ula

1. Data: 2001-09-26 10:14:41

Od: "Kasia Mierzejewska" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

uf, ulzylo mi.

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:ep93rt076fckej7s4dqfu8p238ngcetlua@4ax.com...

1. Data: 2001-09-26 10:37:32

Temat: Re: Odp: haftowanie _nie dla siebie_
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Sep 2001 12:08:30 +0200, "ulla"
<u...@s...com.pl> wrote:

> [...]
>dyskusyjnych napisał:9os9lo$mlt$...@n...tpi.pl...

>czyli można to uznać za rodzaj normy w takim razie, skoro to nie zboczenie.

na pewno nie zboczenie...poza tym nikt nie usiluje nas z tego
wyleczyc!! hehehe

istnieje tez ina odmiana robienia czegos a nie miecia
tego...nazywa sie to zgrabnie UFO - Un-Finished Object - znaczy
cos zaczete i porzucone...na naszej grupie kolderkowej rzucono
wyzwanie /konnkurs - kto skonczy wieksza ilosc roznych zaczetych
i porzuconych...babki szalaly zupelnie i pokonczyly rzeczy
zaczete 15 lat temu! A pare w ogole sie przyznalo do ilosci
zaczetych i nieskonczonych rzeczy...ponad 20 na przyklad...

wszystko byloby dobrze, gdyby nie to, ze taka nawet czesciowo
ukonczona kolderka (zalozmy - tylko gorna czesc) zajmuje jednak
sporo miejsca (tyle, co poszwa na wielgachna koldre) i doszlam do
wniosku, ze jednak Amerykanie maja dobrze (wiekszosc pan w tej
grupie jest w USA) - przestrzen w domu....<glebokie westchnienie>

ja trzymam wszystko szyciowe i drutowe i do haftu w moim pokoiku
ktory ma nieco ponad 5m2, ciagle czegos szukam, trzymac tu
jeszcze nieskonczone rzeczy - to juz bym musiala siedziec na
fotelu komputerowym na korytarzu, i tak mnie od tylu do biurka
popycha stosy roznych roznosci, a nasz tapczan zwyczajnie
lewituje!

Krysia, zbaczajaca z glownego watku, ale laczacego sie jakby...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-26 10:46:21

Temat: Odp: Odp: haftowanie _nie dla siebie_
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:m...@4...com..
.

> na pewno nie zboczenie...poza tym nikt nie usiluje nas z tego
> wyleczyc!! hehehe

no nieraz mój maz pokrzykuje
" a to dla kogo tym razem? !!!!!"
jak mu mówie, ze dla nas to nie wierzy :-)))))))

> [...]
> zaczete 15 lat temu! A pare w ogole sie przyznalo do ilosci
> zaczetych i nieskonczonych rzeczy...ponad 20 na przyklad...

ale to takie przyjemne, robic kilka na raz, mnie jedna robótka nudzi,
i co na to poradzic, tylko zaczac nowa.

> [...]
> wniosku, ze jednak Amerykanie maja dobrze (wiekszosc pan w tej
> grupie jest w USA) - przestrzen w domu....<glebokie westchnienie>

tu Cie nie pociesze, niestety, dom mam wielgachny i dawno nie pamietam jak
to jest miec ciasno, ale moge sobie wyobrazic, zaczynalam od 26 m kwadr.

> [...]
> fotelu komputerowym na korytarzu, i tak mnie od tylu do biurka
> popycha stosy roznych roznosci, a nasz tapczan zwyczajnie
ooo, to moze byc przyjemne nawet ;-)))
ula.

1. Data: 2001-09-26 11:10:04

Od: Arleta <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytalam sobie Wasze wypowiedzi. Co prawda nie mam az takich osiagniec
jak Wy - moje "dziela" wiszace u znajomych mozna liczyc raczej na sztuki
niz na dziesiatki :-)
Kiedy jednak widze reakcje osoby obdarowanej - nie zawsze zgodna z moimi
oczekiwaniami :-( - odechciewa mi sie robic cokolwiek na prezenty. Moze
to proznosc, a moze po prostu poczucie niedocenienia. Ostatnio w
rozmowie z kolezanka - rowniez zapalona hafciarka, glownie krzyzykowa -
stwierdzilam, ze teraz haftuje dla siebie i ewentualnie dla niej. Mam
nadzieje, ze juz w przyszlym roku bede miala wlasne 4 katy i kilka scian
do "obwieszenia". Do haftowania na prezenty wroce wiec pewnie dopiero za
jakis (dlugi) czas.
Podzielcie sie Waszymi obserwacjami - jak reaguja Wasi znajomi na takie
prezenty?

Pozdrawiam
Arleta

co
nikt nie umie wymyslac takich tematow jak ja (nie to zebym sie chwialil)
ACID REPRISED GROOVE
ACID TEKKGABBA ROOLZ !!!
Malowanie na folii/szkle