hormonalne powiekszanie biustu

1. Data: 2001-11-13 15:25:14

Temat: hormonalne powiekszanie biustu
Od: "GEN" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje wszelkich informacji na ww temat, tj. o skutecznosci,
szkodliwosci, mozliwosciach, cenie zdrowotnej i finansowej.

z gory dziekuje,
gen

2. Data: 2001-11-14 00:15:01

Temat: Re: hormonalne powiekszanie biustu
Od: "* Bartolini Bartłomiej *" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GEN" <g...@k...net.pl> wrote in message
> poszukuje wszelkich informacji na ww temat, tj. o skutecznosci,
> szkodliwosci, mozliwosciach, cenie zdrowotnej i finansowej.
>
> z gory dziekuje,
> gen

tylko uwazaj zebys nie wybuchla ...

3. Data: 2001-11-14 12:07:14

Temat: Odp: hormonalne powiekszanie biustu
Od: "GEN" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik * Bartolini Bartłomiej * <g...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ssd1k$b9k$...@n...tpi.pl...

> "GEN" <g...@k...net.pl> wrote in message

> tylko uwazaj zebys nie wybuchla ...

szkoda kabli na takich baranow jak ty. jak nie masz nic do powiedzenia to
sie nie odzywaj, czy moze musisz sie popisac swoja blyskotliwie
niemerytoryczna wiedza i ignorancja.

wyrazy wspolczucia,
gen

4. Data: 2001-11-15 17:20:52

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GEN" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
powiedzenia to
> sie nie odzywaj, czy moze musisz sie popisac swoja blyskotliwie

rany, piękne - "błyskotliwie niemerytoryczna wiedza" ;-))))))))))))))
A serio mówiąc, jakiego rodzaju informacji potrzebujesz? Jesteś
lekarzem i zbierasz dane? Czy też raczej sama chcesz tego użyć?
Ostatnio odezwał się do mnie pewien młody człowiek który miał problem
ze swoim niskim wzrostem. Chcial stosować hormon wzrostu - zdaje się
że chodziło mu somatostatynę. Nawet już ją kupił! Zgroza!
A serio - sam nikomu nie powiem jak zdobyc hormony, jak je stosować,
jakie są skutki uboczne. Bo jak ktoś naprawdę potrzebuje zastosować
tego typu leki - pójdzie do specjalisty. Jeśli nie ma na to odwagi -
to znaczy ze tak naprawdę ich nie potrzebuje
Pozdrawiam
Massai

5. Data: 2001-11-15 19:39:03

Od: "GEN" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rany, piękne - "błyskotliwie niemerytoryczna wiedza" ;-))))))))))))))

sie wie, nie? ;))

> [...]
> tego typu leki - pójdzie do specjalisty. Jeśli nie ma na to odwagi -
> to znaczy ze tak naprawdę ich nie potrzebuje

pewnie, tylko ze to sa grupy dyskusyjne i po to pytam. jak sie zapytam o
raka mozgu to chyba nie po to, zeby go sobie wyhodowac...
pytam, podkreslam, INFORMACYJNIE. a poza tym to jestem facetem i nie wiem
czemu wszyscy mi mowia jak do kobiety... ;))

gen

6. Data: 2001-11-16 07:48:41

Temat: Re: Odp: hormonalne powiekszanie biustu
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GEN" <g...@k...net.pl> wrote in news:9t15mg$qm9$1@korweta.task.gda.pl:

> [...]
> pytam, podkreslam, INFORMACYJNIE. a poza tym to jestem facetem i nie wiem
> czemu wszyscy mi mowia jak do kobiety... ;))
Pewnie dlatego, że faceci _rzadko_ powiększają sobie biust, także
niehormonalnie ;-).

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

nerki a dziecko
Chory moze chodzic - jak to rozumiec??
dzieki ...
analiza markeru nowotworowego ca 125