indyk super

1. Data: 2000-05-23 03:53:21

Temat: indyk super
Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosilam bardzo o przepis na pieczonego indyka z owocami. Zostalam totolnie
olana, nikt nie raczyl odpowiedziec, wiec przeprowadzilam eksperyment
kulinarny. efekt przeszedl najsmielsze oczekiwania, goscie mojego indyka
pozarli w oka mgnieniu!! Byl przepyszny, ale za kare nie podam przepisu!!!!

Beata

1. Data: 2000-05-23 06:50:25

Temat: Re: indyk super
Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kulinarny. efekt przeszedl najsmielsze oczekiwania, goscie mojego indyka
> pozarli w oka mgnieniu!! Byl przepyszny, ale za kare nie podam

Straszne, albo się rozpłaczę albo rzucę na kolana z przeprosinami ;))))
ROTFL

Lilly was here

1. Data: 2000-05-23 07:51:48

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

E, no co Ty, nie bądź taka chytruska. Podaj przepisik...

--
Ania K.

1. Data: 2000-05-23 12:47:50

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosilam bardzo o przepis na pieczonego indyka z owocami. Zostalam
totolnie
> olana, nikt nie raczyl odpowiedziec, wiec przeprowadzilam eksperyment

?

zdaze sie ze jesli piszesz do wszystkich to nie dostaniesz odpowiedzi od
nikogo. Moze po prostu
nikt nie zna dobrego przepisu na indyka, moze akurat nikt nie mial czasu

skad taki wniosek???

WM

1. Data: 2000-05-23 13:33:08

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Billip <b...@e...pl> wrote in message
> [...]
> kulinarny. efekt przeszedl najsmielsze oczekiwania, goscie mojego indyka
> pozarli w oka mgnieniu!! Byl przepyszny, ale za kare nie podam

I dobrze nam tak....Moje gratulacje...Pisalem kiedys, ze sztuka gotowania
polega na eksperymentowaniu...
F.

1. Data: 2000-05-24 06:58:25

Temat: Odp: indyk super
Od: "pluton" <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> pozarli w oka mgnieniu!! Byl przepyszny, ale za kare nie podam przepisu!!!!

nie być taka, daj przepis :)

--
CUL
pluton