jak dlugo beda truskawki i co po nich?

1. Data: 2001-06-04 16:08:00

Temat: jak dlugo beda truskawki i co po nich?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

do kiedy beda truskaweczki i co po nich (wisnie, czeresnie?)

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-06-05 06:55:07

Temat: Odp: jak dlugo beda truskawki i co po nich?
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedno jest pewne: po truskawkach tylko pozostanie tęsknota!
kachna

1. Data: 2001-06-05 09:15:59

Temat: Re: jak dlugo beda truskawki i co po nich?
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> do kiedy beda truskaweczki i co po nich (wisnie, czeresnie?)

czeresnie PO???? Dzis kupilam (Krakow) czeresnie za 6 zl kilo. Truskawki
sa za 10....

anna

1. Data: 2001-06-05 11:33:34

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do kiedy beda truskaweczki i co po nich (wisnie, czeresnie?)

truskawki bedą do końca czerwca (te w pierwszej połowie ładniej wyglądają-są
większe, te "pod koniec" są drobniejsze ale słodsze), a potem:
maliny - koniec czerwca - cały lipiec ale są też już odmiany jesienne - we
wrześniu
wiśnie - połowa lipca - połowa sierpnia
czereśnie - wcześniejsze odmiany już w maju - późniejsze do końca sierpnia

a wogóle to zależy od odmiany i ziemi na jakiej to coś rośnie

Pozdrawiam Renata

1. Data: 2001-06-05 11:38:24

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wogóle to zależy od odmiany i ziemi na jakiej to coś rośnie

No ja już nie rosnę, niezależnie od tego na jakiej ziemi stoję :)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-05 13:59:31

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja już nie rosnę, niezależnie od tego na jakiej ziemi stoję :)

A Ty jesteś coś? a nie Ktoś? ;-))

makaron al dente
jaka mąka do czego
Konfitura z płatków róży