jak schudnac ??

11. Data: 2000-04-26 17:44:58

Temat: Odp: jak schudnac ??
Od: "Mago" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O co chodzi z tym Weight Watchers???

--
m...@g...pl
Użytkownik Magdalena Busk <d...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ANIK4.373$w...@n...telia.net...

> ulmo <u...@a...net> skrev i
> diskussionsgruppsmeddelandet:38fb4ea2$...@n...asterci
ty.net...

> ciemny chleb, w malych ilosciach ( 2 kromki 2 x dz ?)

> nie

> nie

> nie

> zalezy od przyrzadzenia! gotowane, pieczone, drob - mozna.

> ser, tak, ale chudy. Ja smaruje serkami kanapki zamiast masla.

> tluste ryby nie sa polecane, ale filety, krotko smazone lub pieczone, sa
OK.

12. Data: 2000-04-27 16:18:00

Od: "Bogdan" <b...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mago <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:uWFN4.43538$h...@n...tpnet.pl...
> O co chodzi z tym Weight Watchers???

> [...]
JEM DIETE DR KWASNIEWSKIEGO
TO JEST PRAWDA CO PISZE
SZCZUPLY BOGDAN

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

13. Data: 2000-04-27 18:01:16

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

WITAM!

W "Przyjaciółce" czytałam artykuł o diecie na której
można jeść wszystko, ale stosując odpowiednie przyprawy. Reklamowała ją
(tę dietę) aktora, która w "Klanie" gra przyjaciółkę Moniki-ekspedientkę w
sklepie z odzieżą i nazywa się Małgorzata Drozd. Schudła 30 kg. Sekret
owej diety przekazała jej specjalistka od zdrowego żywienia, pracująca w
ośrodku odnowy biologicznej w Szwajcarii, Polka z pochodzenia. Cyt."
Metoda ta podobno jest przyjemna i naturalna, doskonała dla zdrowia.
Pozwala schudnąć 3-5 kg tygodniowo. Nawet jeśli się je makaron, ryż,
wędliny, ciastka, masło, desery. Przyprawy są dodatkiem do metody".

Niecierpliwie będę czekała na wiadomośc od Ciebie. Pozdrawiam !
Co to jest za metoda Weight Watchers?

Elizabeth
w...@p...com

--
Pozdrawiam Elizabeth
w...@p...com

14. Data: 2000-04-28 06:06:50

Temat: Re: jak schudnac ??
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JEM DIETE DR KWASNIEWSKIEGO
> TO JEST PRAWDA CO PISZE
> SZCZUPLY BOGDAN

Hej, przejdź na news:eden.koti.pl tam spokojnie pogadamy...

"Jadarek" - Dariusz Kral (8 mies. na Diecie Optymalnej - minus 20 kg )

15. Data: 2000-04-29 18:40:15

Od: "Bogdan" <b...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jadarek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8eb9eg$bag$...@s...icm.edu.pl...

> Hej, przejdź na news:eden.koti.pl tam spokojnie pogadamy...
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral (8 mies. na Diecie Optymalnej - minus 20 kg )

Jestem
Dzieki
Bogdan
Strona jest b. ciekawa

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

16. Data: 2000-04-29 19:22:17

Od: "Mago" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie jakie to przyprawy???

--
m...@g...pl
Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
> wędliny, ciastka, masło, desery. Przyprawy są dodatkiem do metody".
>
> Niecierpliwie będę czekała na wiadomośc od Ciebie. Pozdrawiam !

Ratownictwo
Hipotyreoza (niedoczynność tarczycy)
hirsutyzm
usunięcie 3 migdału