jakbym sie nie denerwowal to bym nie pytal

21. Data: 2002-04-12 21:53:59

Temat: Re: jak się hoduje perz?
Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a93h74$9qe$1@news.tpi.pl...
> Ale jestescie! Ma Wojtek problem z kozami, psami i maslakami na sosnach a
Wy
> sie przyczepiliscie do tego perzu :))))))) Gdybym wiedziala jak to bym
> pomogla koledze, a ze nie wiem to pozostaje mi tylko przywolac Panów do
> porzadku i odwolac sie do ludzkich uczuc. :)))
> Wojtek - oni lubia sobie pozartowac ale sa bombami eksplodujacymi co jakis
> czas potezna wiedza! Badz cierpliwy.....

Obawiam sie, co tu chodzi o GRZYBA...(:-((... Są preparaty w ogrodniczych,
nie pamiętam nazw, trzeba dwa różne pryskać naprzemienie co tydzień - w
glebę i domiejscowo... W ogórdku też mam piękną już i dużą Wehmutkę, ale ona
ma grzyba pomarańczowego. Białe mam na brzoskwini (:-((...
Od dwóch lat pryskam, niby zdycha, a na wosnę apiać s naciała (:-((...

miro

22. Data: 2002-04-14 23:12:45

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> Na mojej dzialce (bo to nie jest jeszcze ogrod) stwierdzilem dwie odmiany
> perzu.
> 1.Liscie szerokie na 3-4 mm dlugie na 6-7 cm odstajace od lodygi pod
> niemal katem prostym. Pierwsze wiosenne liscie pokladaja sie po ziemi.
> Jest to roslina raczej niska.
> 2.Liscie o podobnej szerokosci ale znacznie dluzsze do 25 cm, odstajace od
> lodygi pod katem ~45 stopni. Cala roslina moze osiagnac wysokosc do 60 cm.
>
> Czy macie moze podobne spostrzezenia?
> Moze uda sie znalezc odmiane o ciekawym wygladzie i wtedy perz bylby

Ojej!!! Ja tez znalazlam nowa odmiane perzu na Woli . Ma on forme pnaca .
Wlazi po podmurówce na siatke i pnie sie do góry. Nie tepiony (koszony,
wypalany) po kilku sezonach tworzy gesta platanine rozlogów i wcale gorzej
nie wyglada od hedery czy innych jednorocznych pnaczy . Czy ktos z Was tez
takiego hoduje?
Pozdrawiam -Jagoda

23. Data: 2002-04-15 07:34:16

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wyglada od hedery czy innych jednorocznych pnaczy . Czy ktos z Was tez

Trzeba koniecznie skrzyzowac go jakos z tym perzem pendula Janusza.
Janusz powiedz jak to widzisz?

Pozdr.

D.P.

24. Data: 2002-04-15 08:28:23

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał(a):

> Trzeba koniecznie skrzyzowac go jakos z tym perzem pendula Janusza.
> Janusz powiedz jak to widzisz?

Krzyżowanie? Jestem za. :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

25. Data: 2002-04-15 14:14:38

Temat: Odp: jak się hoduje perz?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro" <m...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie pamiętam nazw, trzeba dwa różne pryskać naprzemienie co tydzień - w
> glebę i domiejscowo... W ogórdku też mam piękną już i dużą Wehmutkę, ale

Czy to ta niesławna rdza w.-p.? A ile lat ma wejmutka?

Pozdrawiam, Basia.

26. Data: 2002-04-15 22:21:22

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:>

> Krzyżowanie? Jestem za. :-))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Krzyżowanie perzu, to chyba trudne. Czy nie lepiej go zaszczepić ???

Pozdrawiam - Jagoda

27. Data: 2002-04-15 22:34:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzyżowanie perzu, to chyba trudne. Czy nie lepiej go zaszczepić ???

Chyba jednak łatwiejsze, jeśli dwie odmiany wystąpią obok siebie.
A może się mylę?

[O kurcze, nie sądziłem, że kiedykolwiek napiszę taki tekst.]

Nooo, nooo, bądźmy zdrowi, czego wszelkim czytaczom życzę.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

mech
ogrodnik (TM)
Pies kanaryjski - dogo Canario; dawniej: perro de presa Canario.
Co posadzić na glinie? ***Pilne***
Basia, Janusz......