jak to mile zaskoczyć rodzinkę :-)

1. Data: 2001-12-27 11:59:26

Temat: jak to mile zaskoczyć rodzinkę :-)
Od: "kamelianda" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak troszkę długo się czailiśmy, tajniaczyliśmy, oj tajniaczyliśmy ale się
opłacało! Nareszcie po miesiącach oczekiwań na sprzyjającą okazję i "dobre
wiatry" wyciągneliśmy pieczołowicie sklejoną po kontuzji (czytaj po
niekontrolowanym ataku złości mego zazwyczaj spokojnego męża)kasetę video i
pokazaliśmy owe cudo na gremium rodzinnym...
Nasz Dzidziak nienarodzony, goluchny i słodziutki pomachał wszystkim łapką,
pokazał maleńkie stópki, zademonstrował bijące serduszko i buziuchnę. O, mój
mały Kaczorek :-)
Ha, takiego skupienia na bliskich mi licach dawno nie widziałam! Filmik
został wielokrotnie obejrzany. Bobas obświętowany, choć nie alkoholowo, bo
do nas tylko własnym pojazdem na 4 kółkach można się dostać.
Moja mama twierdzi, że coś podejrzewała, terefere...:-) tylko jakoś nie
miała śmiałości(!) wprost zapytać. Mój tato zaskoczony jak rzadko go co i
kto, starszyzna rodzinna nadziwić się nie mogła cóż to za technika teraz, a
młodzież pootwierała dziobki i poczęła spekulacje na temat płci Dzidziaka...
A Dzidziak, jak to Dzidziak począł wiercić się niemożebnie aż w końcu
czkawki dostał i tak mój brzuch trząsł się do końca wieczoru :-))))
--
Pozdrawiam serdecznie:
Małgorzata

2. Data: 2001-12-29 08:36:42

Temat: Odp: jak to mile zaskoczyć rodzinkę :-)
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja mama twierdzi, że coś podejrzewała, terefere...:-) tylko jakoś nie
> miała śmiałości(!) wprost zapytać.
Mamy i teściowe zwykle coś podejrzewają ;-)

--
Pozdrawiam z Tczewa
Krystyna z kaszlem gruźlika

odreagowałam święta, hi, hi...