jak wyleczyc b.brzydkie plecy?

1. Data: 2001-03-12 13:12:11

Temat: jak wyleczyc b.brzydkie plecy?
Od: "J S" <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 27 lat i kiedy wszyscy dookola mieli młodzieńczy trądzik -ja go nie
miałam

Za to od roku plecy moje pokrywają sie cały czas nowymi wypryskami
i blizny u mnie pozostawią b brzydki ślad..
Martwi mnie to, dokąd tak można wyglądac
sposoby od dermatologa nie pomagały

Prosze Was o jakies sprawdzone domowe sposoby na wyleczenie takich blizn i
wyprysków..

domyslam sie ze to chory narząd "wyrzuca" toksyny przez skórę..
tak to sobie tłumaczę , bo w tym samym czasie zaczęłam chorować na nerki i
leczyć sie najpierw
medycyną konwencjonalną a później alternatywną..
pozdr Jola

2. Data: 2001-03-12 13:53:28

Temat: Odp: jak wyleczyc b.brzydkie plecy?
Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik J S <s...@c...katowice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> sposoby od dermatologa nie pomagały
>
> Prosze Was o jakies sprawdzone domowe sposoby na wyleczenie takich blizn i

(cut)

juz kiedys ktos chyba pytal o cos podobnego...?
jakie sposoby u ciebie zawiodly - moze mi pomoga:)
ja stosuje solco kerasal, ale pamietaj - nie na twarz
robi mi sie jednak troche bledne kolo, bo masc jest tlusta i pojawiaja sie
czasem nowe wypryski
ale ladnie zluszcza i lekko wybiela
powodzenia

delarue

3. Data: 2001-03-12 17:05:37

Temat: Re: jak wyleczyc b.brzydkie plecy?
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

w tym wieku jesli to nie alergia, to raczej zaburzenia hormonalne, ktore
same nie mina. idz do endokrynologa.

TVN - paramormalne zjawiska :-)))
Gdzie mozna pozyczyc nawilzacz powietrza?
podbite oko
psycholog dla sportowca
mp3 za grosze