Odp: jeszcze raz to samo, ale strasznie mnie to meczy...

From: "fenylohydrazyna" <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: jeszcze raz to samo, ale strasznie mnie to meczy...
Date: Mon, 28 Apr 2003 16:09:06 -0400

Witaj
Takie bóle o których piszesz męczyły mnie ok. pół roku, czasami były bardzo
dokuczliwe zwłaszcza gdy siadałam / ból był naprawdę nieprzyjemny i też
powstał z niczego. Należę do osób które unikają lekarzy szerokim łukiem ...
tak tez było w tym przypadku --- nawet nie pamietam momentu kiedy ból
ustąpił ... poprostu sam ustąpił ale polecam masci rozgrzewające
pozdrawiam równiez Iza :-)
Użytkownik "Rima" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Sluchajcie mam dosc nietypowy problem... o ile to mozna nazwać
problemem...
> Od jakiegoś czasu a dokładniej od około 3 tygodni odczuwam bóle w
okolicach
> kości guzicznej - ogonowej (nie znam sie dość dobrze na anatomii. wiec
> trudno mi podać dokładną nazwę). Wiem że jest to taka wystająca częśc...
ja