kosmetyczka a tradzik

1. Data: 2000-06-05 19:10:17

Temat: kosmetyczka a tradzik
Od: l...@b...gnet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej

Mam pytanie moze troszke off-topic ale niestety nie znalazlem lepszej
grupy
na to pytanie.
Czy jest sens wybierac sie do kosmetczki, aby zlikwidowac tradzik (nazwe
go
niefachowo srednio-slaby)? Kosmetyki niestety na mnie nie dzialaja zbyt
dobrze,
wiec pomyslalem o kosmeytczce... Ile moze kosztowac taki zabieg?
(okolo),
czy trzeba bedzie wykonywac go kilkakrotnie (ew. jak czesto?).
Z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje.

P.S.
Jestem facetem, czy facetowi wypada chodzic do kosmetyczki? ;-)

2. Data: 2000-06-05 20:25:55

Temat: Re: kosmetyczka a tradzik
Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

l...@b...gnet.pl wrote:

Zmien diete.
Skrobia i ogolnie weglowodany sa be dla cery.
Duzo warzyw i owocow. Troche bialka.
Bedzie ok.
Kosmetyczka nic nie pomoze.

Pij ziola.
Sa specjalne na tradzik.

3. Data: 2000-06-06 08:10:23

Temat: Odp: kosmetyczka a tradzik
Od: "Ewa" <m...@m...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Włodzimierz Senicz" <w...@u...net> napisał w wiadomości
> l...@b...gnet.pl wrote:
> >

> Zmien diete.
> Skrobia i ogolnie weglowodany sa be dla cery.
> Duzo warzyw i owocow. Troche bialka.
> Bedzie ok.
> Kosmetyczka nic nie pomoze.
>

> Pij ziola.
> Sa specjalne na tradzik.

czesc :)
moje zdanie jest odmienne. Nie widze Cie i nie wiem w jakiej kondycji jest
Twoja buzia.
Uwazam, ze kosmetyczka + fachowe leczenie tradziku + zachowanie odpowiedniej
diety
i po jakims czasie beda widoczne rezultaty. Tylko sam nie wyciskaj !!!!!
Jednak musisz sie uzbroic w cierpliwosc i byc konsekwentny.
Dieta jest istotna - wyeliminowac powinienes wszelkie majonezy, musztardy,
octy , ostre potrawy. czekolade,
Pic sok pomidorowy oraz marchewkowy. Mozna przyjmowac cynk. Ale o tym
powinien zadecydowac dermatolog.
Dobry tez jest napar z bratka - zewnetrznie do przemywania twarzy oraz do
picia. Calkiem smaczne ! :)

A na Twoje pytanie czy facetowi wypada maszerowac do kosmetyczki - uwazam,
ze zdecydowanie wypada, zwlaszcza w takim wypadku. Zycze Ci powodzenia i
dobrych rezultatow

pozdrawiam Ewa

4. Data: 2000-07-13 13:25:06

Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tradzik to problem medyczny a nie kosmetyczny, sama o tym sie przekonalam
na wlasnej twarzy tradzik jaki mialam tez byl sredio slaby.Jednak po
wszystkich zabiegach proponowanych przez profesjonalna kosmetyczke moja
twarz wyglada jak siedem nieszczesc.Pieniadze jakie wydalam sa wywalone w
bloto.Mialam robiony piling azjatycki,serie kwasami aha i
oczyszczania.Lekarze trabia ze nie wolno nic robic przy twarzy gdzie
wystepuje tradzik, to jest zabójstwo dla skóry. Jezeli chcesz cos wiecej
wiedziec na ten temat odsylam cie do ''Twojego Stylu''z miesiaca czerwca.
Tam sa reportaze pisze pani dermatolog odkrywa cala prawde,pani kosmetyczka
zaciekle broni interesu kosmetycznego.Znajdz dobrego dermatologa albo
ryzykuj.

5. Data: 2000-07-17 22:52:55

Od: "profesor doktor Wiktor Wektor" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Smus" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> tradzik to problem medyczny a nie kosmetyczny, sama o tym sie przekonalam

Owszem a kosmetyka to tylko maskowanie prawdy i moze tylko pogorszyc sprawe
i dziala na krotka mete.
Lepiej z tym do dermatologa niz do kosmetyczki.
Zauwazylem tez ze mam problemy z krostami jak zjem troche slodyczy ale jak
stosuje diete to w zasadzie tradzik nie ma szans.
Duzo ruchu na swierzym powietrzu tez pomaga zwlaszcza intensywnie aby sie
porzadnie spocic wtedy skora jest dobrze odzywiona bo mamy poprawione
krazenie krwii, a niestety jak krew stoi to skora sie psuje.
Przed wojna pojecie tradzika nalezalo do rzadkosci a pojawil sie on masowo
dopiero z nowym stylem zycia.

--
Krzysztof J. Materna
vel Wiktor Wektor