PD: koty

1. Data: 2002-03-25 09:36:28

Temat: PD: koty
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: <k...@p...onet.pl>

> Ogrodzić, ogrodzić!!! Siatką a nie płotem. I wejście też z siatki.
> Możesz również powiedzieć kotom, żeby nie załatwiały potrzeb u Ciebie a
tylko u
> swojej Pani.

Moje kotki baaaardzo lubia wspinac sie na siatki - nie stanowia one dla nich
zadnej przeszkody. Moze lepiej zafundowac sobie psa? A jak nie - sypac
pieprzem ulubione kocie miejsca. Sa tez spraye odstraszajace - nie powiem,
zeby dzialaly na moje koty, ale na te Twoje moze zadzialaja...

Macabra

2. Data: 2002-03-26 08:50:21

Temat: Odp: koty
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Nowak" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości news:036301c1d3e0$64997c40$e007fea9@hppcvnmvhhid...
> From: <k...@p...onet.pl>

> tylko u

Jeśli ta pańcia trzyma 30 kotów, to może byłyby podstawy nasłać Towarzystwo
Opieki nad Zwierzętami?

A w ogóle to tylko pies.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-03-26 18:00:46

Temat: Re: koty
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:036301c1d3e0$64997c40$e007fea9@hppcvnmvhhid...

> Jeśli ta pańcia trzyma 30 kotów, to może byłyby podstawy nasłać

Nie zgodzę się Basiu .
Albo pies albo ogród. Pies bardzo niszczy ogród . Poza tym produkuje więcej
odchodów niż kot .
Mam psa i ogród więc są to obserwacje z natury a nie z Googli ;-)

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof Chiliński

4. Data: 2002-03-27 11:11:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zgodzę się Basiu .
> Albo pies albo ogród. Pies bardzo niszczy ogród . Poza tym produkuje
więcej
> odchodów niż kot .

Wszystkie moje psy traktowały i traktują ogród jak dom i swoje potrzeby
załatwiają poza nim. Wystarczy tylko wyjść z nim na spacer.
:-)

> Mam psa i ogród więc są to obserwacje z natury a nie z Googli ;-)

Google mówią, że nie masz racji:
http://www.google.com/search?q=Pies+ogr%F3d+&hl=pl&b
tnG=Szukaj+z+Google

a tutaj proszę co mamy:
Pies kontra ogród
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_33_06.asp
Pies w ogrodzie
http://www2.gazeta.pl/dom/1,22130,179139.html
Porady dotyczące urządzania naszego ogrodu.
http://iglaki.agrosan.pl/pora.htm
--
Pozdr. Jerzy

5. Data: 2002-03-27 13:00:21

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> więcej
>
> Wszystkie moje psy traktowały i traktują ogród jak dom i swoje potrzeby
> załatwiają poza nim. Wystarczy tylko wyjść z nim na spacer.

A sprzątasz po nim na chodniku czy trawniku ??? - cudzym.
Faktycznie spacer pomaga , ale jak byś mieszkał tutaj to byś się zdziwił co
się dzieje jak idziesz z psem po ulicy.

6. Data: 2002-03-27 21:19:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sprzątasz po nim na chodniku czy trawniku ??? - cudzym.

Nie bo to sznaucer miniaturka. I robi tyle co nawet kot "nie napłacze".

> Faktycznie spacer pomaga , ale jak byś mieszkał tutaj to byś się zdziwił
co
> się dzieje jak idziesz z psem po ulicy.

No a nie zabierasz ze sobą torebki foliowej? Jak w cywilizowanym świecie?
Nawet w stolicy państwa urzędników już się to zdarza.
;-))
--
Pozdr. Jerzy

7. Data: 2002-03-27 22:14:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:a7tckd$8vk$1@sunsite.icm.edu.pl...

> No a nie zabierasz ze sobą torebki foliowej? Jak w cywilizowanym świecie?
> Nawet w stolicy państwa urzędników już się to zdarza.

A w Londynie w parkach sa specjalnie oznakowane kosze na smieci
przeznaczone na psie kupki. Ale tam tradycja urzednicza jest starsza :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-03-28 00:49:14

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie bo to sznaucer miniaturka. I robi tyle co nawet kot "nie napłacze".

Eee.To faktycznie nie ma problemu . Taki pies to i w domu może się
załatwić ;-)))

> co
>
> No a nie zabierasz ze sobą torebki foliowej? Jak w cywilizowanym świecie?
> Nawet w stolicy państwa urzędników już się to zdarza.
> ;-))

Nie zabieram . Milanówek to nie cywilizowany świat. Ośmielam się sądzić ,że
nasz kraj nie należy do tego obszaru geograficznego . A ja nie będę
pierwszym który wprowadza nowe zwyczaje .
I tak mam dość problemów.

A spacer polega na tym,że muszę uspokajać mojego psa , teraz już się nauczył
i prawie wszystkich ignoruje . A problem jest bo za każdym ogrodzeniem jest
ujadający inny pies i mój dostaje kociokwiku od tego jazgotu .
Kiedyś wyrwał mi prawie staw barkowy jak się szarpnął niespodzianie na
spacerze . A spacery faktycznie Baltazar uwielbia - jak widzi kolczatkę to
leci i wkłada głowę ;-)))

9. Data: 2002-04-02 09:32:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
więcej
> odchodów niż kot .
> Mam psa i ogród więc są to obserwacje z natury a nie z Googli ;-)

To zależy jaki pies. Też mam psa i ogród, a w ogrodzie żadnych antypsich
ogrodzeń. Z poprzdnim psem było to samo - samoistnie doszedł do wniosku, że
przedzieranie się przez tę dżunglę, którą produkuje jego pani, nie ma sensu,
więc chadzał po ścieżkach:-))))

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2002-04-02 10:27:07

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> więcej
>
> To zależy jaki pies.

Co racja to racja . Mój jest duży i przeskakuje przez wszystkie przeszkody .
Poza tym na nieszczęście za siatką są inne osobniki i w związku z tym
ścieżki są coraz głębsze .
Ale to się niebawem zmieni.
Kupuję kratkę trawnikową i wykładam nią newralgiczne miejsca.

--

PD: Forsycja-cięcie
zakup iglakow i drzewek
Daglezja