krokusy

1. Data: 2000-01-29 17:15:15

Temat: krokusy
Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!!!

Chciałam szanowne grono poinformowac ze moje krokusy w skrzynkach juz
kielkuja,. Tak jak wyczytalam to powinnam je teraz przeniesc z ciemnego
i zimnego pomieszczenia do widnego. Moze sie myle.

Pozdrawiam Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-29 23:21:34

Temat: Odp: krokusy
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam szanowne grono poinformowac ze moje krokusy w skrzynkach juz
> kielkuja,. Tak jak wyczytalam to powinnam je teraz przeniesc z ciemnego
> i zimnego pomieszczenia do widnego. Moze sie myle.

Do widnego pomieszczenia, ale z temperaturą poniżej 15 st. Gdy wykształcą
widoczne pąki możesz je przenieść do domu. W literaturze często powtarza się
motyw, aby na noc przenosić je do pomieszczenia o temperaturze o kilka
stopni niższej. Będą wtedy dłużej kwitły. Biegam tak z moim hiacyntem i
kwitnie już od dwóch tygodni. Po feriach zostaną wykopane inne doniczki.
Wydaje mi się, że cebule powinny być już gotowe na temp. ok. 5-7 st.
POBUDKA!!! - Już nie długo będzie pachnąco :)

Powodzenia życzy Staszek

Ps. Moje krokusy też kiełkują.

1. Data: 2000-01-30 11:58:14

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
...................................przeniesc z ciemnego
> i zimnego pomieszczenia do widnego. Moze sie myle.

Chyba nie. Roślina powinna być poddana oddziaływaniu światła gdy posiada
odpowiednio wykształcone organy potrafiące korzystać z tego czynnika.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-31 22:00:22

Temat: Re: krokusy
Od: "Konrad" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Wrzosek wrote in message <3...@p...onet.pl>...
> [...]
>kielkuja,. Tak jak wyczytalam to powinnam je teraz przeniesc z ciemnego
>i zimnego pomieszczenia do widnego. Moze sie myle.

Moje krokusy juz od dwoch tygodni kwitna na calego, w piatek zakwitly
hiacynty. Trzymalem je po posadzeniu w szafce na zabudowanym balkonie
(ciemno i troche powyzej zera...) , a jak mialy okolo 3 cm przenioslem na
swiatlo (tez na balkonie). Kwitna super!
Pozdrawiam
Konrad

1. Data: 2000-02-02 15:07:35

Temat: Re: Odp: krokusy
Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że cebule powinny być już gotowe na temp. ok. 5-7 st.
> POBUDKA!!! - Już nie długo będzie pachnšco :)

A co by sie stalo gdybym te dziesiec skrzynek wystawila na dwor na taras?
Przeciez gdyby nie przypadek to by zimowaly w grunci

Pozdrowienia
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-02-02 15:07:36

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie. Roślina powinna być poddana oddziaływaniu światła gdy posiada
> odpowiednio wykształcone organy potrafišce korzystać z tego czynnika.

Rozumiem ze moja juz organ ma.

Pozdrowienia
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-02-03 10:45:35

Od: "tre" <t...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Wrzosek napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...onet.pl>...

>A co by sie stalo gdybym te dziesiec skrzynek wystawila na dwor na taras?
>Przeciez gdyby nie przypadek to by zimowaly w gruncie

Inne są warunki w gruncie, inne w skrzynce o ograniczonych rozmiarach. Mała
ilość ziemi szybko przemarzłaby - i cebule też :-(

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-03 11:49:29

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje tulipany i krokusy stoją w tym roku w donicach na balkonie. Zajrzałam
do nich wczoraj i też już kiełkują. Czy to znaczy że wiosana tuż tuż?

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

1. Data: 2000-02-05 14:01:42

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inne sš warunki w gruncie, inne w skrzynce o ograniczonych rozmiarach. Mała
> ilość ziemi szybko przemarzłaby - i cebule też :-(

Tak tez myslalam.Bardzo dziekuje ze mnie w tym upewnilas bo juz mnie kusil ten
eksperyment. Tym bardziej ze pisza w kolorowych pismach wlasnie o tym ze mozna
cebulki przechowywac zima na balkomie w skrzynkach.

Pozdrawiam
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-02-05 14:01:44

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje tulipany i krokusy stojš w tym roku w donicach na balkonie. Zajrzałam
> do nich wczoraj i też już kiełkujš. Czy to znaczy że wiosana tuż tuż?

Jestem zadowolana ze Ci nie przemarzly. Czy to logia i masz tam cieplej niz na
dworze. Bardzo jestem ciekawa czy mozna te ccebule trzymac zima w skrzynkach na
dworze.

Malgorzata Wrzosek

Boczniak
ryby-zima w oczku wodnym