kto z Opolszczyzny?

1. Data: 2003-09-19 08:49:57

Temat: kto z Opolszczyzny?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o odzew te osoby, które przebywają na Opolszczyźnie
i są gotowe przybyć na spotkanie.
Zgadałam się z Sylwią Seyler, która będzie pod koniec października w
Prudniku że fajnie byłoby się spotkać.
Miejsce spotkania to Opole lub Zdzieszowice (u mnie).
Tam się spotkamy, gdzie będzie dla większości wygodniej.

Kto jeszcze chętny?

Pozdrawiam Krycha (Zdzieszowice)

1. Data: 2003-09-19 08:57:54

Temat: Re: kto z Opolszczyzny?
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Miejsce spotkania to Opole lub Zdzieszowice (u mnie).
> Tam się spotkamy, gdzie będzie dla większości wygodniej.

Hmmm, może by tak zaktywizować górnośląski oddział grupki ?
Agatek pewnie da się wyciągnąć, Carmen też, a Mycha skoro do Wrocka dotarła,
to co to dla niej Opolszczyzna ;-)))
No i dla nas Zdzieszowice bliżej niż Opole ;-)))

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-09-19 10:00:19

Temat: Odp: kto z Opolszczyzny?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
dotarła,
> to co to dla niej Opolszczyzna ;-)))
> No i dla nas Zdzieszowice bliżej niż Opole ;-)))

Jestem za spotkaniem w Zdzieszowicach, u mnie :-)
Kto jeszcze?
Może Sylwia odezwie się i powie czy pasuje je też przyjazd do Zdzieszowic.
Z Prudnika do Opola jest 57 km, ale do przebycia samochodem,
bo połączenie PKP jest kiepskie.

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2003-09-19 12:24:21

Od: "AgnieszkaB" <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze ja jesetm z Opola

Agnieszka B

1. Data: 2003-09-19 13:27:10

Od: "" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK!!!
Jeszcze ja.
A z SYLWIA przyjaznie sie od dziecka!!!.
pozdrawiam
Lalka z Prudnika

1. Data: 2003-09-20 02:58:09

Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny
Gdzie sie spotkamy, dla mnie osobiscie nie gra roli.Mysle, ze tam gdzie
wiekszosc zdecyduje. Zabieram Lalke ze soba i wyruszamy w droge. O co tylko bym
prosila, to koniec pazdziernika, bo wtedy mam urlop i przyjezdzam do Polski.
Caluski dla wszystkich
Sylwia

1. Data: 2003-09-20 21:24:22

Od: "" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nas duzo!!
HI HI HI
Pozdrawiam wszystkie " czajowki"...
Jezeli takie sa...
Opolszczyzna przeciez piekna jest!!!

1. Data: 2003-09-22 05:49:00

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
tylko bym
> prosila, to koniec pazdziernika, bo wtedy mam urlop i przyjezdzam do

W takim razie proszę o sprecyzowanie kiedy będziesz w Polsce,
abyśmy zaczęły planować czas spotkania.
Biorąc pod uwagę możliwośc spotkanie z osobami z Górnego Śląska
proponuję Zdzieszowice (trasa Kędzierzyn-Opole).
W dniu 26 pażdziernika - niedziela.
Co Wy na to?

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2003-09-22 14:41:21

Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie proszę o sprecyzowanie kiedy będziesz w Polsce,
> proponuję Zdzieszowice (trasa Kędzierzyn-Opole).
> W dniu 26 pażdziernika - niedziela.
> Co Wy na to?

Czesc
Niedziela 26.10 i miejscowosc mi odpowiada, a jak reszcie?
Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-09-22 15:27:05

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedziela 26.10 i miejscowosc mi odpowiada, a jak reszcie?

Jak dla mnie może być, co do reszty górnośląskiej ekipy to musimy dogadać
;-)))

Krysia ( Gliwice )

Sukienka na bal
[Poznan] poszukiwana krawcowa :)