leda3 vel Dorrit a Kodeks Karny - czyli defakacja do okrągłego naczynia*.

1. Data: 2003-01-13 22:00:46

Temat: Re: leda3 vel Dorrit a Kodeks Karny - czyli defakacja do okrągłego naczynia*.
Od: Konstantyna <o...@w...ru> szukaj wiadomości tego autora

Czemu oni sobie tak przysrywaja? tzn. co bylo poczatkiem?

1. Data: 2003-01-14 17:11:11

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

* Sranie w banie.:-)))

>Ponieważ to moje pojawienie się na grupie dyskusyjnej spowodowało Twój konflikt
>z kodeksem karnym, więc jeszcze raz powtórzę: Próbując
>IMIENNIE /podając imię, nazwisko wraz z miejscem zamieszkania kogoś, kto
>zapewne Cię do tego nie upoważnił / zniesławić i poniżyć go w opinii
>społecznej, przypisując bezprzedmiotową złość, głupotę i inne negatywne cechy
>charakteru na forum publicznym, popełniasz przestępstwo z art.178 paragraf 1.

Pozwolę sobie zacytować treść ww. artykułu.
Art. 178.
Skazując sprawcę, który popełnił przestępstwo określone w art. 173, 174
lub 177, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
odurzającego lub zbiegł z miejsca zdarzenia, sąd orzeka karę pozbawienia
wolności przewidzianą za przypisane sprawcy przestępstwo w wysokości do
górnej granicy ustawowego zagrożenia zwiększonego o połowę.

A ww. artykuł należy do:
Rozdziału XXI
"Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji".

Widzisz Izuniu - ja w przeciwieństwie do ciebie czytam kodeksy.:-)))

>Przedmiotem ochrony przepisu jest dobre imię jednostki przed szkalowaniem ich w
>opinii publicznej. Działanie przestępcze polega na pomówieniu, czyli posądzeniu
>pokrzywdzonego o postępowanie lub właściwości ujemnie oceniane przez
>społeczeństwo. Odbywa się to poprzez informowanie o powyższym kogokolwiek.
>Informowanie takie może miec charakter zarzutu lub nawet rozsiewanej plotki.
>Zniesławienie jest przestępstwem umyślnym. Zrozumiałeś?
Zrozumiałem, że gadasz głupoty - wystarczy?:-)))

Ale jestem miłosierny, więc podam ci właściwe artykuły z Rozdziału XXVII
Przestępstwa przeciwko czci i nietykalności cielesnej

Chodziło ci prawdopodobnie o art. 212 §1 i art. 212 §2.
Nie zapominaj jednak, że taka mema czy Elizabeth też mogą cię oskarżyć z
tego samego artykułu (czy nawet ja:-))))
Wszelako ja myślę, że dość skutecznie mogę się bronić na podstawie art.
213 §2, gdyż uważam, że działalność p. Izabelli Ziemnik vel Dorrit vel
Little Dorrit vel leda3 na forum publicznym narusza społecznie
uzasadniony interes.
W takim wypadku możesz powołać się na art. 214 w związku z art. 216 §2
mówiący o znieważaniu.
Ale ja broniąc się powołam się na art. 216 §3, gdyż twoje zachowanie na
grupie mogło sprowokować mnie do takiej reakcji (a sporo tekstów Dorrit
można zacytować).

Widzisz, jaki dla ciebie jestem dobry - jeszcze pomagam ci w szukaniu
haka na mnie.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-14 17:35:06

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Artur Drzewiecki> wylosował
takie:

> * Sranie w banie.:-)))

brawo mistrzu
;-)

--
TRE|\|ERO

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-14 18:52:24

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

tren R:
> brawo mistrzu

- wykrzyknal podekscytowany i "-)" 'Uotson' do
napuszonego 'Szerloka' i swawolnie puscil...
";".

Czarek
:))

1. Data: 2003-01-14 22:17:43

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konstantyna" napisała:

> Czemu oni sobie tak przysrywaja? tzn. co bylo poczatkiem?

Na początku było słowo.

--
Sławek

1. Data: 2003-01-14 22:18:38

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <3...@w...ru>,
szanowna kol. Konstantyna pisze, ze:
> Czemu oni sobie tak przysrywaja? tzn. co bylo poczatkiem?

na poczatku byl chaos... czy halas...? juz nikt ne pamieta ;)

--
Marsel

1. Data: 2003-01-14 22:28:41

Temat: Re: leda3 vel Dorrit a Kodeks Karny - czyli defakacja do okrąg?ego naczynia*.
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jan 2003 23:18:38 +0100, Marsel <M...@p...onet.pl>
wrote:

>na poczatku byl chaos... czy halas...? juz nikt ne pamieta ;)

Hałas to teraz jest. :-)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-01-14 22:40:00

Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b01mev$mri$...@n...onet.pl...

> - wykrzyknal podekscytowany i "-)" 'Uotson' do
> napuszonego 'Szerloka' i swawolnie puscil...

cóż z ciebie się za zazdrośnik zrobił, mistrzu?
tren R

1. Data: 2003-01-14 23:03:32

Temat: Odp: leda3 vel Dorrit a Kodeks Karny - czyli defakacja do okr?g?ego naczynia*.
Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:0...@4...com..
.

> Hałas to teraz jest. :-)

teraz jest burdel, niestety.
aczkolwiek skłaniam się ku tezie, iz zawsze był.
z perspektywy czasu, mamy skłonnośc do oceny minionych epok
jako cudowne i wspaniałe, a czas nasz teraźniejszy piętnujemy
za różne cuda wianki.

"wszystko się już kiedys raz wydarzyło
wszystko juz prawie widział świat
nie mów, że gdzieś tam czegos nie było
stare wciąż wraca raz po raz"

1. Data: 2003-01-15 03:54:19

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>cóż z ciebie się za zazdrośnik zrobił, mistrzu?
CBNET to kapłan dorrityzmu.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

hmmm....
Szukam testów psychologicznych i IQ...
Nie ogladam reklam - dlugie
Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"?
Symetria życia - wypociny, lub elaborat.