lekka zmiana świadomości, popęd, nakręcenie

1. Data: 2003-07-29 15:59:34

Temat: lekka zmiana świadomości, popęd, nakręcenie
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

często zauważam u siebie lekką zmiane świadomości
niestety na gorsze, odechciewa mi się wszystkiego na jakiś czas
kładę się na łóżku i z 1h słucham hemi-sync. Jak oczyszcze lekko
świadomość to jest lepiej, choć trudno mi utrzymać stabilny stan.
Pożądany stan jakiego chce to lekkie nakręcenie ale bez napięcia
emocjonalnego. Np. wychodze sobie bez celu na rower delektując
się przyrodą, pogodą itp... normalnie jak jadę na rowerze nie
widzę celu, jakoś wszystkie jest takie szare i niestety ciągnie mnie
do wypicia piwka+papierosek. Kiedyś było inaczej do teraz niewiem
czy lepiej, rano wstawałem wściekły i tak odsypiałem do 16-17 godziny.
Ale potem pojawiała się chyba lekka mania (jak mozna to nazwać),
wychodziłem tak na 30-60 minut z domu i chodziłem po osiedlu, gadałem
z kumplami i wracałem zadowolony, potem rower i jakoś dzień mijał.
Teraz jest z tym troche gorzej, ale na szczęście depresja zmalała i lęki
się zmniejszyły (napięcie).

Pytanie: jak odróżnić lęk od napięcia (ciśnienia) ?
Jak kontrolować swoje stany emocjonalne podczas dnia ?
Jak rozłożyć dzień emocjonalnie by było dobrze ?
Czy da się w dzień uniknąć wszystkich negatywnych odczuć ?
(kiedyś mi się zdarzało ale teraz to tylko daaaalekie wspomnienia)...
Czy do tego potrzeba leków czy psychologa ?
Czy bez leków da się coś zmienić i jak ?
Jak zwiększyć silną wolę ?

prosze jeśli można o wyczerpującą odpowiedź

Zaq - www.aphextwin.vel.pl - powered by:
Celeron 1200, 512ram, gf3ti, cdrw24x, 2x40gb hdd
a...@t...pl

2. Data: 2003-07-31 12:20:07

Temat: Re: lekka zmiana świadomości, popęd, nakręcenie
Od: "" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wahania nastroju nie zwiastuja najlepiej co do Twojego zdrowia, ale nie radze
przy tym nic kombinowac zadnymi srodkami farmakologicznymi, bo to generalnie
pogarsza tylko cala sytuacje, i powoduje, ze wchodzi sie w spirale, w ktorej
nigdy nie mozna znalezc sie w rownowadze.
Polecam techniki medytacyjne, oddechowe, albo po prostu ruch, cwiczenia
fizyczne, w ten sposob najskuteczniej i najzdrowiej wplywa sie na psychike.

3. Data: 2003-08-01 11:53:09

Temat: Odp: lekka zmiana świadomości, popęd, nakręcenie
Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik autechrex w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> często zauważam u siebie lekką zmiane świadomości
> niestety na gorsze, odechciewa mi się wszystkiego na jakiś czas

nic sie nie bierze samo z siebie. Sam pewnie dobrze wiesz [i ja wiem :)], ze
to od nadmiaru stosowania uzywek wymienianych na hyperreal.info. Moze tam
znajdziesz, co robic z nastrojem po 'przecpaniu'.
powodzenia
PS. odstaw to wszystko.

d...@i...pl
"nie myśl.odczuwaj."

aktualne prawo farmaceutyczne
Środki moczopędne a pigułki.
ciekawy teścik kobiety:)
DHEA?
Uczulenie na słońce w skutek przyjmowania leków?