leo toski

1. Data: 2004-02-18 12:05:19

Temat: leo toski
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

kto to jest?

--
Lud chce być oszukiwanym.

1. Data: 2004-02-18 12:25:30

Temat: Re: leo toski
Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
źródłowej wiadomości news:c0vkcu$2644$1@news2.ipartners.pl...
> kto to jest?

a kto ci dał te namiary?

mam nadzięję, że to co było poza grupą zostało! Mam nadzięję, że to tylko
przypadek. I mam nadzieję, że wiesz tylko tyle ile piszesz. Chociaż bardziej
bym się ucieszył gdybyś wiedział więcej. ALe nie staraj się, będziesz
skuteczniejszy w rekomendowanych postach, czy jak im tam. :)

LeoToski, to kolejne wcielenie naszego wszech-miłosiernego Alla. Resztę
pozostawiam milczeniem. Zresztą, All ci o wszystkim opowie na różne sposoby.

Zresztą, nie tylko LeoToski, jest ich jeszcze więcej, ale to już NTG.

A co chcesz być piątym z ich troje, czyli czworo? Nie warto - lepiej
wiedzieć mniej, niż więcej.

:)

1. Data: 2004-02-18 14:29:42

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:c0vkcu$2644$1@news2.ipartners.pl...
> kto to jest?

Żadna tajemnica. To nikt inny jak All z Ghast.
Tak są sygnowane rysunki All'a na jedynej stronie
w sieci jaką ma - w psphome.
I tak podpisuje co ambitniejsze swoje teksty
- równiez zawarte w psphome.

A kto szpieguje?
Szaleńcy?

All - nie uzywa od kilku lat innego adresu i innego nicka jak "z Gormenghast".
(okres szczeniactwa sieciowego trwał u Alla nie dłużej niż pierwszy miesiąc).
All nie produkuje się w róznych miejscach sieci pod innymi nickami.
Nie ma takiej potrzeby.
Proste?

All
--
Zasady ułatwiające życie UGD:
1 - w górnej części postu: autor i MSG-ID cytowanej wiadomości,

1. Data: 2004-02-18 17:33:02

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"fen" w news:c0vlgi$iva$1@nemesis.news.tpi.pl...
/.../

Ty jesteś fenol? fenatyk? feng-szuja?

> I mam nadzieję, że wiesz tylko tyle ile piszesz. Chociaż bardziej
> bym się ucieszył gdybyś wiedział więcej.

Mógłbyś to przybliżyć? Ty wiesz więcej? A co takiego wiesz
interesującego?
I skąd, co też ważne. Człowiek się otwierał czasem prywatnie więc
może dobrze byłoby wiedzieć skąd fen ma jakieś prywatne informacje.
Jeśli ma oczywiście.

> Zresztą, nie tylko LeoToski, jest ich jeszcze więcej, ale to już NTG.

Może byś nie szalał produkując jakieś insynuacje?
Przybliż co rozumiesz w tym powyższym zdaniu -
kreujesz się na kretyńskiego pajaca!!??

A poza tym
to oczywiście bardzo Cię lubię
i trzymam kciuki
niezmiennie

All

1. Data: 2004-02-18 18:02:38

Temat: Odp: leo toski
Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ... z Gormenghast <p...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c...@g...hdc0fe5bf.invalid...

> "fen" w news:c0vlgi$iva$1@nemesis.news.tpi.pl...
> /.../
>
> Ty jesteś fenol? fenatyk? feng-szuja?

> Mógłbyś to przybliżyć? Ty wiesz więcej? A co takiego wiesz
> interesującego?

to na przykłąd, że jesteś zwyczajnym upirdliwcem, złośliwcem i niczym
więcej.

> I skąd, co też ważne. Człowiek się otwierał czasem prywatnie więc
> może dobrze byłoby wiedzieć skąd fen ma jakieś prywatne informacje.
> Jeśli ma oczywiście.

ty się otwierałeś prywatnie? - nie rób sobie jaj z pogrzebu, to chyba ty
kogoś otwierałeś.

to mnie nie obchodzi czy Leo Toski, czy Leon Pieski, czy Dupa Blada - twoja
sprawa - możesz się nawet zwać Leon Pofyrtaniec.
Przed chwilą pisałeś że jest jeden All z Ghast, a tu piszesz, że jest ich
więcej - to podaj chociaż ile, wyciągnę sobie średnią.

> Może byś nie szalał produkując jakieś insynuacje?
> Przybliż co rozumiesz w tym powyższym zdaniu -
> kreujesz się na kretyńskiego pajaca!!??

W powyższym zdaniu rozumiem to, że jedyne na co cię stać to kilka
powtarzających się zdań. Uwielbiasz pytajniki.

> A poza tym
> to oczywiście bardzo Cię lubię
> i trzymam kciuki
> niezmiennie
> All

chyba radki albo kopyta.

1. Data: 2004-02-19 14:09:35

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mema <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c12fgt$he3$...@i...gazeta.pl...
> senior czy junior ?
> ;)
>
> mema

wsjo radno, wszytko to to samo i Tytus i Leotoski ...z Gormenghast i hrabia
Sepulchrave, Steerpik P.B. i od cholery i trochę jeszcze itd.....

a po za tym, All niezmiernie mnie lubi i trzyma kciuki:

[ciachu ciachu]

1. Data: 2004-02-19 14:09:39

Od: "mema" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

senior czy junior ?

;)

mema

1. Data: 2004-02-19 14:20:33

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:c12g5n$5na$1@nemesis.news.tpi.pl> rzekła paszcza
<fen>:

> wsjo radno, wszytko to to samo i Tytus i Leotoski ...z Gormenghast i
> hrabia Sepulchrave, Steerpik P.B. i od cholery i trochę jeszcze itd.....

all:

"All - nie uzywa od kilku lat innego adresu i innego nicka jak "z
Gormenghast".
(okres szczeniactwa sieciowego trwał u Alla nie dłużej niż pierwszy
miesiąc)."

czy te nicki zawierają sie w owym miesiącu?

--
.- .-- .-. ..- -.- .- .-- .-. ..- -.- --- --. . .--- .- --

1. Data: 2004-02-19 14:30:18

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R <t...@s...na.sojusze> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c12gmf$sip$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> miesiąc)."
>
> czy te nicki zawierają sie w owym miesiącu?

a skąd wiesz ile dla Alla trwa miesiąc? - Nie pamiętasz, że dla Bogów 1
dzień to tak jak dla nas 1000 lat?

All zmieniał nicki, ponieważ wtedy czytał książkę i dowiadywał się o nowych
bohaterach, obecnie książkę skończył czytać i najprawdopodobniej zmieni na
ostatni napis na jaki można się natknąć w książce, będzie to CENA :) - a w
połączeniu All plus cena, wyjdzie coś fonetycznie brzmiącego al'LUCYNA :)

1. Data: 2004-02-19 14:46:52

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

fen<f...@...pl>

[...]
> wsjo radno, wszytko to to samo i Tytus i Leotoski ...z Gormenghast i
> hrabia Sepulchrave, Steerpik P.B. i od cholery i trochę jeszcze
> itd.....
[...]

Opiszesz, All, co to było z tym Steerpikiem?

P.

Depresja wśród nas krąży
Czytaliście Czarną Biblię?
Warsztaty zajeciowe - Aktualizacja (mała) WWW.
renaa
Re: Przekaz podprogowy