Odp: miłość na odległość?

1. Data: 2001-09-10 18:12:57

Temat: Odp: miłość na odległość?
Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: DruG <D...@p...fm>
Do: p...@n...pl <p...@n...pl>
Data: 10 września 2001 04:25
Temat: Re: miłość na odległość?

Ale...musi
>Tęskota
>
> A ja Cie pociesze i powiem, ze jestem z dziewczyna oddalona ode mnie o
>460 km. Trwa to juz dwa lata i jest idealnie (i darujcie sobie uwagi, ze
>mnie zdradza or sth ;P).
>
>"Odleglosc robi z miloscia to co wiatr z ogniem - maly gasi, a wielki
>rozpala"
>
>Zycze Ci wszystkiego najlepszego :)
>
>--
>pozdrawiam
> DruG

Witaj

Jesteś szczesliwą osobą, mój zwiazek na odległość nie wytrzymał próby on ma
inną dziewczynę ja zostałam smutna i samotna, ale nie rozczułam się zbyttnio
nad tym już mi przeszło

Życzę powodzenia oby twój związek trwał wieki

--

Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?
OK, zagraj ze mną w ruletkę [ http://miss.onet.pl/start.html ]

1. Data: 2001-09-10 22:40:50

Temat: Re: Odp: miłość na odległość?
Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masoneczka napisał(a):

> [...]
> inną dziewczynę ja zostałam smutna i samotna, ale nie rozczułam się zbyttnio

Oj biedulka. Jak chcesz to ja Ciebie wezne...

> Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?

Zastanowie sie.

"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

Re: Nowy gooru! 0 nudy!
Odp: niedojrzałość emocjonalna
Re: jak śpimy?