moje n o g i

1. Data: 2002-01-03 17:58:30

Temat: moje n o g i
Od: "marici" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry [mam nadzieje ze to ta grupa]
mam taki problem:
od pewnego czasu na pietach peka mi (stwardniała) skora i robią się bolesne
rany. w aptece pani doktór polecila mi maść "Tointex". Zaczne ja dopiero
dzisiaj stosowac, moze i pomoże, lecz najbardziej interesuje mnie co moze
byc przyczyną tego pekania i jak temu zapobiec?
marici

2. Data: 2002-01-03 22:13:37

Temat: Re: moje n o g i
Od: "ben" <s...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny problem. Pierwszy raz dostalem jak bylem w Grecji. Pozniej na
Florydzie. Jak chodzilem w samych klapkach. Pozniej zaczolem uzywac starej
maszynki do golenia. Po kopieli jak twarde piety zmiekly Zwilzalem wode z
mydlem o golilem martwy naskorek. Kilka razy tak zrobic i nie ma problemu.
Mozna urzywac specjalnej tarki apo zabiegu smarowac wazelina. I chodzic w
skarpetach. Mnie pomogla. Moze to nadmiar suchego powietrza , brak witamin.
Nie wiem . Pisze tylko jak ja rozwiazalem swoj problem.
zbyszek

3. Data: 2002-01-04 13:19:18

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie cierpię radzić na odległość, ale robiąc wyjątek poradzę przeleczyć się
maścią przeciwgrzybiczą (po konsultacji u lekarza POZ). Wybór preparatów
duży.
Pozdrawiam
AJ

4. Data: 2002-01-04 21:58:48

Temat: Odp: moje n o g i
Od: "Ania" <k...@m...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marici <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a116lm$23o$...@n...onet.pl...
> [...]
> dzisiaj stosowac, moze i pomoże, lecz najbardziej interesuje mnie co moze
> byc przyczyną tego pekania i jak temu zapobiec?

czesc

Mam niestety taki sam problem z pietami. Ostatnio pomogl mi "zmiekczajacy
krem do piet" firmy Avon. Pietki byly piekne, ani sladu ranek. Ale po
zaprzestaniu smarowania po jakims czasie znow problem sie pojawil, moze
troszke z mniejsza sila.
Masci Tointex nie stosowalam jeszcze, ale musze sobie kupic.
Tylko co jest przyczyna tego pekania?
Ania

5. Data: 2002-01-04 23:16:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ben napisał(a):

> [...]
> skarpetach. Mnie pomogla. Moze to nadmiar suchego powietrza , brak witamin.
> Nie wiem . Pisze tylko jak ja rozwiazalem swoj problem.

Do pedicure jest specjalne urządzenie...Nazywa się OMEGA + specjalne
żyletki...Jest jeszcze Sholl, ale to to samo, tylko dużo droższe.

--
Kaja

Leki homeopatyczne w nocy
Czy jest jakieś urządzonko z alarmem na zbyt duże tętno,ciśnienie ?
Korekta krzywego kregoslupa w wieku 28 lat
HIV DUO
Czy sa jakies srodki wywolujace poronienie?