nawadnianie (pompa)

11. Data: 2002-06-11 11:01:45

Temat: Re: nawadnianie (pompa)
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda ze oszusci .. oszukuja ukrywajac znaczek stat4u [...]

A cóż to oznacza?
Co się pod tym kryje?
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

12. Data: 2002-06-11 15:05:39

Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> wrote:

> A c?? to oznacza?
> Co si? pod tym kryje?

uzywaja uslugi internetowej i postepuja sprzecznie z regulaminem
ukrywajac znak firmowy tej uslugi, co jest zyklym oszustwem.

DA_none

13. Data: 2002-06-21 09:54:59

Temat: Odp: nawadnianie (pompa)
Od: "Matula" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marcin & aneta <n...@s...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:8...@4...com..
.
> witam
>
> jakies 50m od mojej dzialki plynie sobie rzeczka (glebokos okolo 30cm)
> chcialbym jakos wykorzystac ta wode do podlewania dzialki czyli 50 m
> do granicy dzialki + dzialka 70mx30m
> jakas pompa to pociagnie ?
> czego dokladnie szukac ? jaki parametr jest dla mnie istotny ?
> no i chyba najwazniejsze. pradu nie ma wiec w gre wchodzi tylko
> spalinowa.
> z jakimi kosztami moge sie liczyc ?
> z gory dzieki za odpowiedz

Witam.
Kazda pompa ma swa charakterystyke w postaci krzywej dla dwóch parametrów:
wydajnosc i cisnienie. Do celów ogrodniczych dobrze jest gdy przy cisnieniu
3 atm wydajnosc ma sie gdzies okolo 3,5 do 4. Mozna to wlasnie odczytac z
krzywej. Producenci podaja tez zazwyczaj wysokosc ssania. To juz musisz
dopasowac do swoich warunków. U nas w sklepach sa pompy spalinowe GEOMat.
Cena cos kolo tysiaca.
Pozdr. Tadeusz z nizin pod Opolskich

nawadnianie (pompa)
Mech na trawniku