Odp: nerwica zoladka?!

From: "Smerf" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: nerwica zoladka?!
Date: Wed, 8 Jan 2003 14:43:37 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@pa12.opole.cvx.ppp.tpnet.pl

Użytkownik Dorita <d...@t...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:avbkqb$n35$...@n...tpi.pl...
> Chyba mam nerwice zoladka. czuje ciagly ucisk w zaladku, stracilam
> apetyt, mam wrazenie jakbym ciagle byla zestresowana. Wszystko to jest
> zwiazane z praca

Mozesz sobie poimyslec, ze zawsze robisz wszystko najlepiej jak potrafisz,
wtedy nie bedziesz miala sobie nic do zarzucenia, jezeli ktos czegos od
Ciebie zada to rob to w zakresie i tempie jaki uwazasz za optymalny.
Druga rzecz poszukaj alternatywy, moja alternatywa jest naprzyklad wyjazd do
Nowej Zelandii celem zostania pasterzem owiec, baranów tudziez innych
zwierzat.

Kiedys podczas mojego pobytu zagranica uslyszalem pewna opowiesc.
Byl sobie pan, ktory konczyl studia, ksztalcil, kierunkowal swoje zycie by
zostac osoba 'dobrzezarabiajaca'. Dostal prace, codziennie dojezdzal metrem
do city, gdy metro strajkowalo wsiadal w swoje porsche, bieg za pieniadzem,
stres, brak czau dla rodziny. Pewnego dnia zrozumial, ze nie warto, rzucil
to wszystko w kat, zostal nauczycielem prawa jazdy, cale dnie spedzal na
motorze, mial czas dla rodziny, siebie. Stres zniknal, ona zaczal sie
usmiechac z powodów mniej prozaicznych niz zalatwiony kontrakt oraz kolejny
funt na jego koncie, byl szczesliwy.

Zawsze mozna pasc barany na zielonych wzgórzach Nowej Zelandii :)

pozdry
Smerf
---------
I got too much life