nie moze byc JEZ!

51. Data: 2004-03-12 12:59:29

Temat: Re: nie moze byc JEZ!
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> śmietnikia, w
>
> Jeżeli w dzień, to był wściekły ;-)

> Pozdrawiam
> Ewa

Na tego, który go obudził:-(

> PS. Jak dla mnie, może być również rok ropuchy. Zalecenia te same :)

W Twoim ogrodzie rok ropuchy, a w moim rok trzmiela.

Pozdrawia boletus

52. Data: 2004-03-12 14:05:19

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Oczywiście ! W sezonie spotykamy się co noc.

ee tam, co to za miasto... 100 tysięcy...
;)

moon

53. Data: 2004-03-12 16:04:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ee tam, co to za miasto... 100 tysięcy...
> ;)
>
> moon

? Po odłączeniu się okolicznych miejscowości
oraz powrocie w rodzinne strony co niektórych
osób przybyłych na polecenie gierka w latach
70-tych, można liczyć co najwyżej na 70 tys. głów.
Nie licząc wszędobylskich szczurów, jeży stanowią
najliczniejszą populację pośród drobnych ssaków.
W przeciwieństwie do znikających w oczach
myntoperków (gacków, nocków) wcale nie potrzebują
aż takiej pomocy, jaką proponuje grupa, ogłaszając
rok 2004 'Rokiem jeża'.

Pozdrawia trzmielowo boletus

54. Data: 2004-03-12 20:08:27

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> ? Po odłączeniu się okolicznych miejscowości
> oraz powrocie w rodzinne strony co niektórych
> osób przybyłych na polecenie gierka w latach
> 70-tych, można liczyć co najwyżej na 70 tys. głów.

Ja wiem... ja chciałem być uprzejmy:)

> [...]
> W przeciwieństwie do znikających w oczach
> myntoperków (gacków, nocków) wcale nie potrzebują
> aż takiej pomocy, jaką proponuje grupa, ogłaszając

Ja się z tym jeżem poddaję, ale dla mnie będzie to i tak rok
mrówo-szerszenia.
I już.

Moon

55. Data: 2004-03-13 01:35:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wiem... ja chciałem być uprzejmy:)

:-))

> Ja się z tym jeżem poddaję, ale dla mnie będzie to i tak rok
> mrówo-szerszenia.
> I już.
>
> Moon

Dla mnie zaś rok trzmiela - zapyla moje dynie.

Pozdrawia boletus

56. Data: 2004-04-08 09:41:43

Temat: Odp: nie moze byc JEZ!
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c2ndve$aok$...@k...task.gda.pl...
> Jakbyś chciała skórę zaskrońca do kompletu - nie ma sprawy:-)
> Może uda się znaleźć:-)))
>
> Bo skóry z kuny Ci obiecać nie mogę;-)))

Jak ktoś sobie życzy wylinkę zaskrońca to służę. Znalazłam ją w swoim
warzywniku w zeszłym roku. Wyglądało to tak, jakby wąz wszedł w krecią norę
i w niej zostawił skórę. Wystawało ponad ziemię tylko kawałek ogona, a jak
wyciągnęłam to miała ponad metr długości.

Pozdrawiam - Jagoda

Złocień krzewiasty
Łódzka palmiarnia
Ruscus - myszopłoch