nocne wstawanie do toalety?!

11. Data: 2006-01-28 16:53:08

Temat: Re: nocne wstawanie do toalety?!
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"kajak" <r...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:drdbah$lcf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Witam,
> Czy to jakaś przypadłość czy coś innego - może macie jakieś sugestie w
> poniższym temacie
> Facet, 32 lata, praktycznie każdej nocy konieczność odwiedzenia towalety (ok
> 4-5 rano) co jest generalnie upierdliwe. Trwa to odkąd sięgam pamięcią minimum
> 15 lat i dzieje się tak bez względu czy wieczorem coś wypijam czy też nie.
>
> pozdrawiam
Skoro trwa to juz tak dlugo(ok.15 lat), to przypuszczam, ze to tylko
przyzwyczajenie, to taki biologiczny zegar, podobnie jak z budzeniem sie kilka
min. przed sygnalem budzika.
Ilona

12. Data: 2006-01-28 16:55:29

Temat: Re: [OT]ortografia
Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Mialo byc:
> Jesli juz, to ty tez.

primo - nie - bo nie ja napisalem z bledem
secundo - nie czytalem postu Jagny dalej, wystarczyl mi pierwszy blad :-)

13. Data: 2006-01-28 17:10:49

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Buslik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> primo - nie - bo nie ja napisalem z bledem
> secundo - nie czytalem postu Jagny dalej, wystarczyl mi pierwszy blad :-)

eee tam, kiepskie tlumaczenie ;) Te dwa wyrazy byly w jednym zdaniu,
niemalze obok siebie i trudno bylo nie zauwazyc:
"Każdy męższczyzna przy najbłachszych objawach..."

Iwona
// Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna // Schutzbach

14. Data: 2006-01-28 19:03:18

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Ty się nie czepiaj :PPPPPP

--
Pozdrawiam.
Tomasz M. >>> GG: 921910 <<<

15. Data: 2006-01-28 19:09:27

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

>A Ty się nie czepiaj :PPPPPP

jasne;)

16. Data: 2006-01-28 20:32:44

Temat: Odp: nocne wstawanie do toalety?!
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harry <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:drfnla$cru$...@n...task.gda.pl...
> . Poza tym nie wiem czy pisanie takich zwrotów
> jak "bona fide", "mala fide" czy też używanie (zresztą całkiem fajnych)
> włoskich powiedzonek (nawet w sygnaturce) w ich "ojczystym" języku ma tu
> sens - osoby, które tu szukają porad zapewne nie bardzo to zrozumieją...
>

> Harry.

Szanowny Panie;

Netykieta i etykieta usenetu-grup dyskusyjnych pozwala mi na cytowanie
bądź pisanie własnych myśli nieuczesanych.
Dziś w nauce o nazwie medycyna jest trendy mówienie pacjentowi prawdy.
Nawet wtedy jak ta prawda jest bolesna.

J.

Ira initium insaniae est.

Post scriptum

Proszę napisać na mnie skargę do jego wysokości księcia Konstantego
Radziwiłła- lekarz.

17. Data: 2006-01-28 21:38:04

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Buslik <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:drfmps$bqk$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> :-)
>
> najpierw wez sie Jagna za slownik jezyka polskiego a dopiero jak sie
> zapoznasz z jego trescia zajmij sie udzielaniem "medycznych" porad niskich
> najpierw wez sie
> lotow

Mój drogi;

Być może znasz łaćińską maksymę:

Medice, cura te ipsum.

A oto Twoje błędy:
> najpierw wez sie

Nowe zdanie rozpoczyna się z dużej litery.
>wez sie; winno być _ weź się_
>slownik; winno być _słownik_
>sie ponownie winno być _się_
>trescia winno być _treścią_
>wez sie winno być _weź się_
>lotow winno być _lotów_

Mój drogi; napisałeś około 20 słów. Zrobiłeś *tylko 9 błędów*
Ja znam powiedzenie o Marcinie.
U mnie podstawówki byś nie zdał. Nie jestem nauczycielką podstawówki.

Ukłony

J.
Aide -toi, le ciel t'aidera.

18. Data: 2006-01-28 21:47:39

Temat: Re: Odp: nocne wstawanie do toalety?!
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jagna napisał:

> U mnie podstawówki byś nie zdał. Nie jestem nauczycielką podstawówki.

Z gramatyka tez jestes na bakier...

D.
--
Monchmoi host olle Zeit da Wöd
Und daun die oa Sekundn de da so föhlt

19. Data: 2006-01-28 23:15:20

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kajak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> minimum 15 lat i dzieje się tak bez względu czy wieczorem coś wypijam czy

rany, ja tak tezx mam wiekszosc zycia:) zrobi sobie dobowa zbiorke moczu +
bad. ogolne moczu i idz z wynikiem do urologa. u mnie okazalo sie ze "ten
typ tak ma" i musze z tym zyc:( ja sama widze, ze to na tle nerwowym.

20. Data: 2006-01-30 08:17:43

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał:
> Proszę mi powiedzieć, po co te złośliwości .Kłopoty ze wzwodem?
> Dziś rak we wczesnym stadium jest taką samą chorobą jak zapalenie
> *ślepej kiszki*

Obawiam się że złośliwość Harrego wynika po prostu z Twojej
niekompetencji. Udało Ci się wyszukać niezwykle mało prawdopodobne
rozpoznanie. Potem jeszcze idziesz w zaparte.

Przeczytaj jeszcze raz list kajaka. Potem przemyśl sobie 1) częstość raka
prostaty w zależności od wieku 2) typowe objawy rak prostaty 3) przyczyny
nadmiernego oddawanie moczu w nocy. Potem bij się w piersi.

Postąpiłaś tak, jak student medycyny który zapytany o przyczyny zawału
mięśnia sercowe mówi 'skurcz naczyń po użyciu kokainy i choroba Kawasaki'
po czym milczy zadowolony.

> So non, é vero é molto ben trovato

Se non riesci riportare questa frase senza problemi, perché lo fai? Primo,
'so' é la prima singolare di verbo sapere, volevi dire 'se'. Secondo, cosa
significa la virgola tra 'non' e 'é'? Veramente volevi dire: 'wiem nie,
jest prawdziwe jest dobrze znalezione'?

--
Krzysiek, EBP
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

Walczenki woskowe
rtg pluc a diagnoza
dzialanie bromu na mezczyzn
Gdzie to MRT