Odp: ntg czy krasnale istnieja ?

From: "cure" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: ntg czy krasnale istnieja ?
Date: Wed, 8 Jan 2003 02:06:56 +0100

Uzytkownik mariusz <t...@g...pl.nospam> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:avffto$il6$...@n...tpi.pl...
> Tak mnie naszlo ostanio na rozmyslania na temat tego malego ludku i mam
> pytania do szanownych grupowiczow
> 1 - czy kransale istnieja
> 2 - dlaczego maja dlugie brody
> 3 - czy istnieja "krasnalice" jesli tak to czy tez maja brody ?
> 4 - jesli ich nie ma to jak "powstaja" krasnale nowe
> 5 - czy musze sie zglosic do psychologa poniewaz zadaje te pytania w
> wieku 29 lat ? - ech prawie 30 .... :)

Po pierwsze nie krasnale a krasnoludy (Khazadowie lub Naugrimowie). Jak bys
nazwal krasnoluda krasnalem to rozlupal by ci czaszke toporem....

A co do pytan :
1. sam sobie musisz odpowiedzec
2. bo tak zostaly stworzone przez Aulego w ciemnosciach Sródziemia, bez
zgody Iluvatara
3. Kobiety krasnoludów musialy istniec - krasnoludy rozmnazaly sie plciowo a
nie przez paczkowanie.
Niestety kobiety krasnoludów mialy brody co moglo doprowadzic do
wyginiecia tej rasy, poniewaz z powodu malych roznic fizycznych miedzy
obiema plciami dochodzilo do czestych zwiazkow homosexualnych i malego lub
ujemnego wzrostu demograficznego. Do upadku doprowadzilo takze to ze
prowadzone ciagle wojny i zamkniecie klanów a co za tym idzie krzyzowanie
sie ze soba osobnikow blisko spokrewnionych doprowadzilo do degeneracji i
upadku rasy.
4. odp3.
5. tak - zdecydowanie tak - ale ja bylem i nic mi nie pomoglo :)))

Pozdrowienia - Cure