o członku!

1. Data: 2001-09-08 20:37:34

Temat: o członku!
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie i kobiety!
Może was to dziwić że tak duzo pisze o członku. Ale jest to takie
fascynujące jak sam członek. Wystarczy spojrzeć na te dzieło natury,
fenomenalne. Jak jest niepotrzebny zajmuje mało miejsca jak jest potrzebny
to u mnie robi się z tego flaka prawdziwy potwór. Te kapitalne kształty, ten
kolor. A wiecie o tym że jest z niego prawdziwy kameleon- jak się go
podrazni to zmienia kolor na fioletowy. Natura jest bardzo łebska. Wokuł
naszego bohatera jest od chu** włosów a na członku nie rosną,
zastanawiające.
pozdrawiam Jamnik

1. Data: 2001-09-08 23:42:34

Temat: Re: o członku!
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9ne47n$45$1...@n...onet.pl, Jamnik at p...@p...onet.pl wrote on
8-09-01 22:37:

> [...]
> podrazni to zmienia kolor na fioletowy. Natura jest bardzo łebska. Wokuł
> naszego bohatera jest od chu** włosów a na członku nie rosną,

Czego szukasz?
nie wystarcza ci lustro i masturbacja?
wykastruj sie, wsadz te fioletowe 20cm do formaliny i mow do niego
to ci powinno wystarczyc
kurde, dawno sie tak nie wkurzylam
czy to nie powinno byc karalne?

1. Data: 2001-09-09 06:58:37

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czego szukasz?
> nie wystarcza ci lustro i masturbacja?
> wykastruj sie, wsadz te fioletowe 20cm do formaliny i mow do niego

Masz nerwice; lecz się.
sama chyba walisz se palcuwe 4 palcami i to przy lustrze

1. Data: 2001-09-09 07:15:24

Temat: Odp: o członku!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Powinienes poznac historie ewolucji, a dowiesz sie dlaczego Twoj czlonek nie
jest zarosniety, a reszta tak. A co widzisz w nim takiego fascynujacego?
Czyzbys mial przerost ambicji nad mozliwosciami?
A tak przy okazji: Jakiego czlonka maja jamniki?
JR
A tak w ogole to wiesz, ze jestes nowym "czlonkiem na liscie"; ja tez.
Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ne47n$45$1...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-09 17:57:29

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Powinienes poznac historie ewolucji, a dowiesz sie dlaczego Twoj czlonek
nie
> jest zarosniety, a reszta tak.

Wiem czemu. Ludzie pierwotni mieli owlosione członki, prymitywne kobiety
robily im lody i jakoś w nastepnych pokoleniach nie roslu juz na członku.

A co widzisz w nim takiego fascynujacego?
Wszystko. Przypatrz mu się

> A tak w ogole to wiesz, ze jestes nowym "czlonkiem na liscie"; ja tez.

To grupa dyskusyjna nie lista- jak ty to ujeleś.Przepraszam ze zwrocilem Ci
uwage ale nie bierz tego do siebie. Nie uwazam ze jestes ciemniakiem po
prostu jestes nowy i sie pomyliles.

1. Data: 2001-09-10 20:01:34

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik "Jamnik" czyli "Turbos" i zarazem "Kamil Dzióbek" napisał:

> to u mnie robi się z tego flaka prawdziwy potwór.

I potem krew zamiast płynąć do mózgu płynie wiadomo gdzie...
Z tego potem jest niedotlenienie mózgu i w związku z tym urojone myślenie
osobnika z olsztyńskiego.

Weź sobie siekierę i sobie utnij, bo kiedyś się wykończysz :)

1. Data: 2001-09-11 15:41:36

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> osobnika z olsztyńskiego.
>
> Weź sobie siekierę i sobie utnij, bo kiedyś się wykończysz :)

Madroscia nie grzeszysz.....

16cm
New teoria
mala sprawa