owad czy koliber ? ;)

11. Data: 2003-08-30 18:01:02

Temat: Re: owad czy koliber ? ;)
Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze jest to zmrocznik gładysz. Zolto rozowy , lub pomaranczowy i tez taki
"futrzasty"?
To co obserwujesz w ogrodzie to motyle nocne z grupy zawisakow przez
niektorych zwane wlasnie "koliberkami" z racji swojego sposobu pobierania
pylku z kwiatow.

Pozdrawiam,
iza wojcik

12. Data: 2003-08-31 12:34:18

Temat: Odp: owad czy koliber ? ;)
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@m...hanslik.com.pl...
> [...]
>
> wczoraj, po raz drugi w życiu, widzialam w ogrodzie moich rodziców
> stworzonko dziwne i zupełnie nie potrafie zidentyfikowac co to za gatunek.

Furczak golabek, motyl, a wlasciwie dzienna cma.
Przybysz z poludnia, raczej nie zimuje w Polsce (ale klimat sie zmienia wiec
moze, kto wie?)

Elfir

szczepienie róż
małe białe robaczki