piekarnik elektryczny

1. Data: 2001-06-28 12:43:33

Temat: piekarnik elektryczny
Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z was mial do czynienia z piekarnikiem elektrycznym na sensorach
Amici?
Jakie wrazenia z uzytkowania? Warto go nabyc, czy nie? (wabikiem dla mnie
jest blokada przed wlaczeniem przez dzieci)
Zastanawiam sie nad wyborem takiego, ale wszelkie sugestie dotyczace
piekarnikow elektrycznych tej firmy mile widziane.

Pozdrawiam
aga

1. Data: 2001-07-01 11:16:15

Temat: Re: piekarnik elektryczny
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastanawiam sie nad wyborem takiego, ale wszelkie sugestie dotyczace
> piekarnikow elektrycznych tej firmy mile widziane.

Ja mam piekarnik amica ale już ma trzy lata i chyba nie ma żadnych sensorów
Jestem zachwycona.
Dzieci mam duże więc blokady mieć nie muszę...
Hmm... Uważam, ze lepiej powalczyć ciut z dzieckiem przy piekarniku, i
tłumaczyć, tłumaczyć, tłumaczyć, żeby nie ruszało, niż sobie jakieś blokady
na całe życie instalować...
Dla mnie super jest samoczyszcząca powłoka w środku - zero problemów z
czyszczeniem...
--
Joanna
Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-07-01 15:59:06

Temat: Odp: piekarnik elektryczny
Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9hn0pp$6ds$1@news.onet.pl...

> [...]
> Hmm... Uważam, ze lepiej powalczyć ciut z dzieckiem przy piekarniku, i
> tłumaczyć, tłumaczyć, tłumaczyć, żeby nie ruszało, niż sobie jakieś

Dzieki serdeczne - napisalam na sensorach tzn jest taki model ktory zamiast
pokretel ma
przyciski sensoryczne czy jak to tam zwa:-))
Ale ciesze sie, z jestes zadowolona z tej firmy, wiec moze i ja sie
skusze:-)
aga

1. Data: 2001-07-02 09:09:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przyciski sensoryczne czy jak to tam zwa:-))
> Ale ciesze sie, z jestes zadowolona z tej firmy, wiec moze i ja sie

Ja nie napisałam, że jestem zadowolona z firmy!!! Ja napisałam, że jestem
zadowolona z piekarnika Amica... Np. do lodówki i okapu mam zastrzeżenia...

1. Data: 2001-07-02 11:40:59

Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9hpdok$62k$1@news.onet.pl...

> [...]
> Joanna
> Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl
> została zakwalifikowana do finału konkursu Podium Republiki

co do lodowek to tez slyszalam narzekania, ale sama takiej nie posiadam,
natomiast mam od pol roku okap Amici i na razie nie mam zastrzezen
aga

Spotkanie p.r.k. w Gdańsku
Marynowane porzeczki
kapusta