Odp: plonk - domena słabych

From: "Rodek" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: plonk - domena słabych
Date: Fri, 15 Feb 2002 16:21:45 +0100
Sender: r...@p...onet.pl@modem193.dialup.rzeszow.pl

Czesc

Użytkownik Willie The Pimp w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Istota plonku została wymyślona dla ludzi o słabym nerwie, słabych
> psychicznie w ogóle i mniej inteligentnych.

Czy ty ciagle piszac o tym plonkowaniu nie jestes slaby psychicznie, nie
masz cienkich nerwow itd.?
Czy to wlasnie nie dla ciebie wymyslono to?

> Po to, by stchórzyć. Nie mogę dyskutować z tym a tym - bach, plonka mu i
po
> temacie.

A czy nie uwazasz, ze kazdy jest wolnym czlowiekiem i moze sobie robic co
chce?

> A jak Willie The Pimp napisze se kilka epitetów mocnych pod ich adrsem to
> jak się ciule głupie wybronią? Czy o tym pomyśleli?

"Mowa jest srebrem, a milczenie zlotem", "Ustap glupszemu" - moze oni tak
uwazaja?

> Generalnie wisi mi z nosa i lata koło dupy, czy Wilczki dadzą mi ploka
>, ale jednocześnie szkoda trochę, ze część społeczeństwa naszego to tchórze
> wymiękacze.

Oj chyba ci to nie wisi.
A gdyby nie bylo tchorzy i mieczakow to by bylo nudno, poza tym tak latwo ci
przychodzi ocenianie innych, czemu plonkujacym tego zabraniasz?

> Czlowiek chciałby, żeby wszyscy byli twardzii silni. Taka to juz moja wada

Czlowiek duzo by chcial, ale nie mozna miec wszystkiego (zreszta sam to
napisales we wczesniejszym poscie, wiec o co chodzi?).
Nie mozesz probowac naginac kazdego pod siebie, bo kazdy to indywidualista,
a nie ma nic gorszego od zabijania czyjejs indywidualnosci.
Oni plonkujac ciebie wlasnie dokladnie to samo mysla co ty, chyba niczym sie
nie roznicie.

Pozdrawiam
Rodek

PS Lubie czytac twoje przemyslenia, nie przeszkadza mi ich jezyk, bo przez
to wiem jak silnie dany temat dziala na ciebie, ale
zajmij sie normalna grupowa poczta, i przestan sie uzalac nad tym ze ktos
tam cie plonkuje! Podobno ci to WISI?