poszukuje :)

1. Data: 2003-12-29 17:07:40

Temat: poszukuje :)
Od: "AniaSZ<Chorzów>" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie!
Poszukuje ładnych wzorków na haft płaski , oglądałam archiwum nic nie
znalazłam :(((( może jakaś dobra dusza poda jakies linki,....
pozdrawiam
AnnaSZ
Całuski :)

1. Data: 2003-12-30 11:14:51

Temat: Odp: poszukuje :)
Od: "AniaSZ<Chorzów>" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogą być hafty ludowe?
>
> pozdrawiam Krycha

oczywiscie moga byc :)
pozdrawiam AnnaSz

1. Data: 2003-12-30 11:15:10

Temat: Re: poszukuje :)
Od: kkrycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaSZ wrote:

> witajcie!
> Poszukuje ładnych wzorków na haft płaski , oglądałam archiwum nic nie
> znalazłam :(((( może jakaś dobra dusza poda jakies linki,....
> pozdrawiam

mogą być hafty ludowe?

pozdrawiam Krycha

1. Data: 2004-01-02 12:20:20

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię! Proszę tu jest kilka linków. Mam też swoje projekty. Interesuję
się florą i fauną. Może coś chcesz ode mnie konkretnego. Mogę Ci przesłać
mailem, bo haftuję tylko właśnie haftem płaskim kolorowym. To moja pasja.
Pozdrawiam. Aramis
http://www.elainemagnin.com/desbytapdefr.html
http://www.candamar.com/candlembroidery.html
http://www.discountneedlework.com/search_results.asp
?txtsearchParamTxt=kit&txtsearchParamCat=5&txtsearch
ParamType=ALL&txtsearchParamMan=ALL&txtsearchParamVe
n=ALL&txtFromSearch=fromSearch&iLevel=1
http://www.dimensions-crafts.com/showcatalog.asp?req
type=1&colID=6
http://www.elsasdesigns.com/page2.html
P.S. miłego oglądania! Mam tego jeszcze trochę jak będziesz chciała to się
polecam na przyszłosć. Swoją drogą to nie znam jeszcze osoby, która
haftowałaby nie krzyżykami więc mam nadzieję, że bedziemy w kontakcie!
Buziaczki!

1. Data: 2004-01-02 16:16:21

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, kochana, ja (i nie tylko ja) haftuję niekrzyzykowo (xxx zostawiam dla
mojej mamy). A w ostatnim czasie urzekły mnie właśnie hafty ludowe.
Nie ma tego w sieci za duzo, ale juz mały zbiorek mam :o)
Pozdrawiam!

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-01-03 10:05:11

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki! Już nie czuję takiej samotności w tym, co robię i chętnie skorzystam
z Twoich wzorów ludowych. A tym, co mam też się mogę podzielić. Aramis
w...@g...pl Czekam na kontakt. A może ktoś ma jakieś numery "Australian
embroidery&cross stitch" bo tam też są fajne: cieniowane, technika malowania
igłą i standartowe ściegi. Oczywiście też są tam krzyżyki...

1. Data: 2004-01-04 10:11:04

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj jest troche
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=30197

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-01-07 12:44:34

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> polecam na przyszłosć. Swoją drogą to nie znam jeszcze osoby, która
> haftowałaby nie krzyżykami więc mam nadzieję, że bedziemy w kontakcie!
(...)

hej, hej zbyt daleko idące uogólnienia
popełniłam trochę haftów płaskich w tym najczęściej ludowe

pozdrawiam Krycha :-)

1. Data: 2004-01-17 18:05:15

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba moje słowa! Witam i zapraszam do kontaktów! Chetnie się podzielę
tym co mam, Krysiu. Pozdrawiam Ciebie oraz wszystkich, którzy chaftują
"niekrzyżykowo" Aramis w...@g...pl

--
Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (...)
> (...)
>
> hej, hej zbyt daleko idące uogólnienia
> popełniłam trochę haftów płaskich w tym najczęściej ludowe
>
> pozdrawiam Krycha :-)

jeszcze misie świąteczne - xxx
A year of bears - xxx
hafcik na prezent slubny
golf,football,baseball, atletics - xxx
postacie z bajek DISNEY'a - xxx - oraz alfabet CHIP & DALE